در ابتدای مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر متنی در مدح پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) قرائت شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ مراسم افتتاحیه‌ سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور مسئولان سینمایی و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

در ابتدای مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر متنی در مدح پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) قرائت شد، پس از قرائت متن احسان کرمی مجری برنامه پس از خیر مقدم به حضار و وزرای فرهنگ و ارشاد و کار و رفاه اجتماعی از علی رضا رضاداد دبیر جشنواره سی و سومین فیلم فجر دعوت به سخنرانی کرد.
 
رضاداد پس از خیر مقدم به میهمانان و اهالی رسانه بیان کرد: فردا آغاز سال نو سینمای ایران است، سینمایی که به دست هنرمندان در طول یک سال رقم خورده است.
 
وی افزود: در این جشنواره به تماشای بخش ستایش برانگیزی از سینمای ایران می نشینیم، ضمن اینکه جشنواره همه سینمای ایران نیست، نقطه آغاز برای همدلی مجدد و اکران موفق فیلم ها که با تلاش یک ساله فرزندان هنرمندان این سرزمین به ثمر رسیده است.
 
رضاداد اظهار داشت: به اتفاق همه هنرمندان و سینماگران عهد می بندیم، پیمانی که از چند روز پیش با هم نجوا کردیم و گفتیم یا رسول الله مرزها زبان فاصله هستند و و تو ای حبیب خدا از مرزها عبور کردی تا به همه بیاموزی آن طرف مرزها بهشت است پس به ما بیاموز که چون تو برای این گمگشتگان فانوس روشن کنی و ثابت شد کسانی که به راه خطا رفته اند باعث نمی شوند که غبار بر چهره تو بنشیند و امیدواریم زبان سینمای ایران زبانی نزدیک به کمال تو برای سینمای ایران باشد.
 
وی در پایان برای سینمای ایران و سینما دوستان ایرانی جشنواره‌ای پر از شور و شوق و پر از امید را آرزو کرد.
 
انتهای پیام/رض
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، افتتاحیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.