چهارمین نمایشگاه بین‌المللی شهربازی، پارک‌ها، تجهیزات و فن‌آوری و اوقات فراغت از 23 بهمن‌ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، نمایشگاه بین‌المللی شهربازی، پارک‌ها، تجهیزات و فن‌آوری و اوقات فراغت با هدف آشنایی با دانش و تجهیزات روز، بررسی چشم‌انداز پارک‌ها و مکان‌های تفریحی و سرگرمی مدرن، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران برپا خواهد شد.
 
تاکنون بیش از 70 شرکت و برند مطرح داخلی فعال در زمینه شهربازی، پارک و تجهیزات اوقات فراغت و تفریحات برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند. همچنین کشورهای هلند، چین، تایوان، ایتالیا و ترکیه در این نمایشگاه مشارکت و همکاری خواهند داشت و قرار است هیات‌های تجاری و نمایندگان برندهای مطرح و فعالان این صنعت از کشورهای سوئد، آلمان، روسیه، پاکستان، افغانستان، عراق، ترکیه، هند، ایتالیا، بحرین، استرالیا و چین از این رویداد بین المللی بازدید کنند.
 
بر اساس این گزارش، نمایشگاه بین المللی شهربازی، با شرکت برندهای داخلی و خارجی، حضور هیات‌های تجاری، بازدیدکنندگان تخصصی و حضور ویژه شهرداران، سازمان‌ها، شرکت‌های داخلی و خارجی و برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و رونمایی از محصولات جدید، بستر مناسبی را برای مذاکرات بازرگانی و اجرای پروژه‌ها در سراسر کشور فراهم می‌کند.
 
لازم به ذکر است، مشارکت در نمایشگاه رشد 60 درصدی داشته و به دلیل استقبال زیاد مشارکت کنندگان، یک سالن دیگر هم به سالن های تحت پوشش این نمایشگاه اضافه شده است.
برگزاری نشست های تخصصی و سرمایه گذاری در زمینه تیکتینگ در شهربازی‌ها از سوی شرکت Embed استرالیا، نجوم و اوقات فراغت، هواپیما بساز و توانمندی ایرانی، بازی ایرانی هم از جمله برنامه‌هایی است که در این نمایشگاه انجام خواهد شد.
 
«گروه بین‌المللی بامیکا اندیشه ماندگار» با کسب مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت برگزارکننده این نمایشگاه است. /

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار