اجرای 400 طرح انقلابی در جنوب شرق پایتخت/ پرده خوانی خاطرات انقلاب 57 در منطقه 15

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15، گفت: 400 طرح انقلابی، فرهنگی، حماسی و فراغتی از جمله پرده خوانی خاطرات انقلاب 57 همزمان با دهه فجر در منطقه 15 اجرا می شود.

 ابوالفضل حیدری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای 400 طرح انقلابی در این منطقه اظهار کرد: اجرای 400 طرح انقلابی، فرهنگی، حماسی و فراغتی در محلات 20 گانه منطقه 15 همزمان با سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه فجر از 12 تا 22 بهمن ماه سال 93 به منظور گرامیداشت سی و ششمین  سالگرد انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در محلات 20 گانه منطقه 15 در دست اجرا است.
 
حیدری تصریح کرد: پرده خوانی خاطرات انقلاب پیرامون موضوع  های خاطرات سال 57، شهدا و ... در محلات 20 گانه منطقه 15 همزمان با دهه فجر از اقدامات اجرایی شهرداری این منطقه است.
 
وی در پایان گفت: نواختن گلبانگ انقلاب و فرهنگ انقلاب در مدارس، برگزاری جشن های انقلاب در مدارس، اعزام شهروندان به راهپیمایی 22 بهمن ماه، تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار