ریاست سازمان بسیج سازندگی گفت: 23 هزار و 906 واحد اقتصاد مقاومتی را آماده افتتاح و 433 پروژه محرومیت‌زدایی در منطقه داریم و به دنبال ثبت 40 هزار واحد اقتصاد مقاومتی تا پایان سال هستیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم عزیزی رئیس سازمان بسیج سازندگی در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی که در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد اظهار داشت: 23 هزار و 906 واحد اقتصاد مقاومتی را آماده افتتاح و 433 پروژه محرومیت‌زدایی در منطقه داریم و به دنبال ثبت 40 هزار واحد اقتصاد مقاومتی تا پایان سال هستیم.   
 
وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یک موضوع اقتصادی، انقلابی و مهم است و این حرکت بزرگ و ارزشمند ایران اسلامی از سوی سازمان بسیج سازندگی پیگیری می‌شود و سردار نقدی بنیانگذار اقتصاد مقاومتی در سازمان بسیج بوده است.   
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی مردم اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی بدون اراده مردم راه به جایی نمی‌برد و مهم‌ترین پیام این نشست عزم جدی در اقتصاد مقاومتی است.
 
عزیزی در پایان با اشاره به توانایی جمهوری اسلامی ایران در اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اراده ملت ایران بسیار والاست و ما امروز در قالب این نشست این پیام را داشتیم که شعار ما می‌توانیم را به شعار ما توانستیم تبدیل کردیم و امروز فرمایشات مقام معظم رهبری محقق شده  و با همه ظرفیت به حرکت خود ادامه می‌دهیم.   

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار