فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه بارش برف محور اسالم به خلخال را سفیدپوش کرده است، گفت: استفاده از زنجیر چرخ در این محور ضروری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،مهیار رستگار با اشاره به تغییرات جوی گیلان اظهار کرد: اکنون در محور اسالم به خلخال بارش برف بوده و تردد در این محور با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل بارش برف به صورت خفیف است، تصریح کرد: اکنون تردد در این محور معمولی است اما برای اطمینان رانندگان باید زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان محور کوهستانی سیاهکل به دیلمان را با مه‌گرفتگی دانست و گفت: مه‌گرفتگی در محور سیاهکل به دیلمان شدید است و این امر میزان دید رانندگان را کاهش می‌دهد بنابراین احتیاط به هنگام رانندگی و استفاده از مه‌شکن ضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین رانندگی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت بارندگی هوای گیلان و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

رستگار بیشترین عامل تصادفات در شرایط بارندگی گیلان را رعایت نکردن فاصله طولی و شتاب‌زدگی در رانندگی دانست و رانندگان را به رعایت تمام قوانین برای رانندگی ایمن و به دور از حادثه ملزم کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجیرچرخ ، اسالم ، خلخال ، گیلان ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.