معاون هماهنگ ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امسال 13 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان اردبیلی به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ اردوهای راهیان نور دانش آموزی با هدف آشناسازی و انتقال فرهنگ ایثار، شهادت، از خود گذشتگی و سلحشوری شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس برای دانش آموزان مقطع متوسطه اجرا می‌شود.

تاثیر راهیان نور در روحیه معنوی دانش آموزان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به تاثیر راهیان نور در روحیه معنوی افراد شرکت‌کننده گفت: اعزام به مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور تاثیر بسزایی در تقویت روحیه شهادت‌طلبی جوانان و نوجوانان و خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی مختلف دشمنان دارد.

توحیدی سفر به سرزمین نور در قالب کاروان‌های راهیان نور را یکی از منابع عظیم احیای روحیه معنوی و بازشناسی هویت دینی دانست و افزود:‌ این بازدیدها و حضور در صحنه‌های دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام فرصتی برای خودسازی نسل پس از انقلاب است.

دیدار کاروان راهیان نور اردبیل از مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده تیپ37 حضرت عباس(ع) اردبیل گفت : کاروان دانش آموزی راهیان نور از شهرستان های اردبیل وسرعین به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند و این دانش آموزان قرار است از مناطق عملیاتی شلمچه،هلاویه،طلائیه و فاو بازدید کنند.

سردار مستعد افزود: اعزام این کاروان ها به مناطق عملیاتی ، انس و آشنایی جوانان با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای دوران دفاع مقدس است.

‌ برنامه معنوی کاروان راهیان نور یک حرکت فرهنگی و مقدس است و از زمانی که اعزام کاروان ها به این مناطق آغاز شده ، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پررنگ تر شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.