معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آماده سازی مسیر راهپیمایی 22 بهمن در منطقه 11 خبر داد.

امیر حسین عساری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 درگفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به آماده سازی مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در منطقه 11 اظهار کرد: در آستانه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به روال سال های گذشته شهرداری منطقه 11 در حال فضا سازی و آماده سازی مسیر این راه‌پیمایی با شکوه است.

وی در ادامه افزود: شست و شو و حذف زوائد فیزیکی خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی، لایروبی انهار خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی، شست و شو و پاکسازی جداره‌ها و المان ها و تابلوهای ترافیکی در رفع سد معبر، مصالح و جلوگیری از تخلیه دپوی مصالح از جمله برنامه‌های اداره خدمات شهری منطقه در یوم‌الله دهه فجر است.
عساری تصریح کرد: 2 دستگاه کامیون حمل پسماند، 4 دستگاه خاور، 6 دستگاه نیسان، 4 تانکر آب و 4 دستگاه واترجت برای پاکسازی خیابان‌ها در روز 22 بهمن ماه مد نظر گرفته منتشر شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 در پایان گفت: در روز 21 بهمن ماه از 3 بامداد 80 کارگر از خدمات شهری با لباس متحد الشکل آماده ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عساری ، خدمات ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار