چهارمین سمپوزیوم ایران در افق 1404 صبح امروز با حضور برخی مقامات ارشد و استادان 55 دانشگاه و مرکز علمی داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

تلفنی** آغاز به کار چهارمین سمپوزیوم ایران در افق 1404به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، چهارمین سمپوزیوم ایران در افق 1404 در محوریت مدیریت جامع و راهبردی انرژی و آب و تجارت کشور در افق سند چشم‌‌انداز، امروز و فردا (20 و 21 بهمن ماه) در مرکز همایش‌های صدا و سیما در حال برگزاری است.

این سمپوزیوم به مدت دو روز برگزار می شود که روز نخست آن سخنرانی‌ها و اظهارنظرات مقامات و روز دوم آن به مسائل تخصصی و علمی و از جمله سه پانل تخصصی مدیریت جامع انرژی کشور، مدیریت راهبردی بحران آب کشور و چشم‌انداز تجارت ایران اختصاص یافته است. تأکید بر دانایی محوری در مدیریت انرژی کشور، تأکید بر لزوم همگرایی وزارتخانه‌های اقتصادی و سازمان‌های مرتبط در تدوین و اجرای متمرکز راهبردهای کلان در توسعه همه جانبه کشور، پایش مداوم روند تحقق اهداف سند چشم‌انداز، تأکید بر لزوم مدیریت جامع گرایانه سیاست‌گذاری در زمینه صنعت، تجارت، توسعه و اقتصاد کشور در تحقق اهداف سند چشم‌انداز مهم‌ترین اهداف برگزاری چهارمین سمپوزیوم ایران در افق 1404 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار