ثبت‌نام نوزدهمین دورهٔ عالی مدیریت کسب کار (DBA) ویژه مدیران عامل، مدیران عالی و ارشد شرکت‌ها و سازمان‌ها آغاز شد.

آغاز ثبت نام نوزدهمین دورهٔ عالی مدیریت کسب و کار (DBA) ماهان

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی مدرسهٔ عالی کسب و کار ماهان، ثبت‌نام نوزدهمین دورهٔ عالی مدیریت کسب کار (DBA) ویژه مدیران عامل، مدیران عالی و ارشد شرکت‌ها و سازمان‌ها آغاز شد. 
 
متدولوژی تدریس این دوره در مدرسهٔ عالی کسب و کار ماهان بصورت skill based و کاملا کاربردی، مهارتی و با بهره‌مندی از تجارب و تخصص بر‌ترین اساتید ایرانی و بین‌المللی و استفاده از بروز‌ترین و کاربردی‌ترین علوم مدیریتی می‌باشد. 
 
تمرکز و هدف اصلی این دوره برپایه انتقال دانش، مهارت و تخصص به صورت توامان می‌باشد که خلا بین دانش آکادمیک و نیازهای واقعی محیط کسب و کار را بر طرف می‌سازد. 
 
لازم به ذکر است، حضور بسیاری از مدیران عالی رتبه و ارشد بر‌ترین سازمان‌های ایرانی دراین دوره از جمله ویژگی‌های این دوره است. 
 
این دوره‌ با مجوز شماره ۲۴/۷۰۸۵ از وزارت علوم، تحقیقات و فن و آوری و همچنین مجوز شماره ۴/۹۲/۱۷۹۴۲ از دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌گردد. 
 
همچنین در پایان دوره گواهینامهٔ معتبر از دانشگاه جامع علمی کاربردی و وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری به دانشپذیران اعطا می‌گردد. 
 
علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۴۰۱۳۱۳ تماس حاصل کنند و یابه وبسایت www. MAHANBS. COM مراجعه فرمایند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار