فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) آجا گفت: ما با روسیه همسایه هستیم و در عالم همسایگی ارتباط نظامی خوب بر اساس توافقی که وزارت دفاع با آن‌ها داشته باشد، داریم.

با روسیه برای تبادل دانشجو در حال رایزنی هستیمامیر سرتیپ دوم "حسین ولی‌وند" فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وزیر دفاع روسیه هفته‌های گذشته برای بررسی روند تعامل دفاعی دو کشور وارد تهران شده بود، آیا در زمینه‌های آموزشی قراردادی با آن‌ها منعقد شده، بیان داشت: ما با روسیه برای تبادل دانشجو در حال رایزنی هستیم که این موضوع فعلاً صورت نگرفته و مشکل آن‌ها بیشتر بر روی زبان فارسی است و در قسمت‌‌های دیگر در این‌باره مشکلی نیست.    
 
فرمانده دافوس افزود: ما با روسیه همسایه هستیم و در عالم همسایگی ارتباط نظامی خوب براساس توافقی که وزارت دفاع با آن‌ها داشته باشد، داریم.
 
وی خاطر نشان کرد: در این قسمت ما تابع وزارت دفاع هستیم، زیرا یکی از مفاد پیمان دفاعی و امنیتی که بین دو کشور منعقد می‌شود، می‌تواند حوزه آموزش باشد تا بتوانیم برای آموزش، تبادل دانشجو با کشورهای مختلف داشته باشیم.    
 
انتهای پیام/     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار