ریبری به تمرینات بایرین بازگشت

مهاجم فرانسوی بایرن‌مونیخ که این فصل را با مصدومیت‌های متعدد سپری کرد بار دیگر به تمرینات باوارایی‌ها برگشته و در دیدار مقابل هامبورگ حاضر می شود.

ریبری به تمرینات بایرین بازگشتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت، فرانک ریبری به دلیل مصدومیت بازی‌های جام جهانی 2014 در تابستان گذشته را هم از دست داد و در رقابت های این فصل بوندسلیگا خیلی کم فرصت همراهی بایرن مونیخ را بدست آورد.
 
ریبری توانست در تمرینات روز دوشنبه همراه با دیگر اعضای تیم به تمرینات بپردازد در صورت موافقت پزشک و سرمربی بایرن مونیخ وی می تواند در بازی شنبه آینده مقابل هامبورگ حضور داشته باشد.
 
ریبری در این باره گفت: باید منتظر ماند و دید ماهیچه ها در برابر فشار تمرینات چگونه جواب می دهد، اما نسبت به بازی شنبه امیدوار هستم.
 
در کنار ریبری، رافینا هم که 3 بازی ابتدایی نیم فصل دوم را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود توانست در تمرینات بایرن حضور داشته باشد او هم می تواند در دیدار برابر هامبورگ تیم باواریی‌ها را همراهی کند.
 
اعضای تیم بایرن مونیخ باید 17 فوریه برای انجام دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختاردوسنک به اوکراین سفر کنند، گواردیولا به آمادگی جسمانی همه بازیکنان جهت حضور در آن دیدار حساس نیاز خواهد داشت.
 
*جریمه بازیکن ولفسبورگ به دلیل توهین علیه توپ جمع کن
 
در رقابت های فوتبال بوندسلیگا توهیم به توپ جمع کن‌های کنار زمین هم جرم محسوب می شود و از سوی اتحادیه فوتبال آلمان مورد توبیخ قرار می گیرد.
 
کویت دوبروین ملی پوش 23 ساله ولفسبورگ در جریان بازی این تیم مقابل آینتراخت فرانکفورت به یکی از توپ جمع کن‌ها توهین کرد، اتحادیه فوتبال آلمان این بازیکن را 20 هزار یورو جریمه نقدی کرد و باشگاه ولفسبورگ 24 ساعت فرصت دارد تا نسبت به این رای اعتراض کند.
 
ظاهرا این توپ جمع کن نوجوان از دوبروین درخواست امضا کرد اما او در شرایط روحی مساعدی نبود و با خشونت به توپ جمع کن توهین کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار