گواردیولا: شاختار یکی از بهترین‌های اروپا است

سرمربی تیم بایرن مونیخ اعلام کرد آلونسو برای بازی مقابل شاختار آماده است.

گواردیولا: شاختار یکی از بهترین‌های اروپا است

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، 2 تیم فوتبال بایرن مونیخ و شاختار دونتسک اوکراین امشب در دور رفت مرحله یک هشتم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

پپ گواردیولا سرمربی تیم بایرن مونیخ معتقد است شاختار یکی از بهترین‌های اروپا است و نباید آنها را دست کم گرفت.

تیم فوتبال شاختار اوکراین که در پنج سال گذشته قهرمانان اوکراین بوده است در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بازی های بسیار خوبی ارائه داد و با قدرت راهی مرحله یک شانزدهم پایانی شد.

گواردیولا در خصوص این دیدار گفت: من برای تیم شاختار و سرمربی فوق العاده‌اش احترام زیادی قائل هستم. میرسالوکسوس سرمربی بسیار باهوشی است و شاختار را به یکی از مهمترین تیم های اروپا تبدیل کرده است من همراه با تیم بارسلونا 5 بار به مصاف این تیم رفته‌ام البته در آن زمان ما تیم فوق العاده ای داشتیم و شکست تیم ما بسیار دشوار بود. در فینال سوپرکاپ ما در وقت های اضافه موفق شدین این تیم را شکست دهیم در رقابت های لیگ قهرمانان 2008،2009 آنها ما را در خانه شکست دادند.

ژابی آلونسو ستاره بایرنی ها در دیدار هفته بیستم رقابت‌های بوندسلیگا که با نتیجه 8 بر صفر هامبورگ را شکست دادند به دلیل  مصدومیت از دست داد.

پپ می گوید تا لحظه آخر صبر خواهد کرد تا از آمادگی آلونسو مطمئن شود.

وی در این خصوص گفت: آلونسو روز گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است اما هنوز از آمادگی او مطمئن نیستیم  تا لحظه آخر صبر خواهیم کرد و سپس تصمیم نهایی را در خصوص حضور آلونسو خواهیم کرد با تمام قدرت به میدان می رویم و هدفمان پیروزی در این دیدار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار