سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: اگر بازیکن شماره 5، می توانست در بازی‌ها برد به دست آورد هیچ تیمی حریف‌مان نمی‌شد.

برد یار پنجم نقش حیاتی برای دانشگاه دارد/به دنبال برد قاطع مقابل پتروشیمی هستیم

حمیدرضا صابری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از برد تیمش مقابل خلیج پژم گفت: تیم خلیج پژم جلوی ما دست و پا بسته نبود اما ارنج را برای برد 6 بر صفر چیده بودیم متاسفانه پار پنجم ما یعنی میعاد لطفی مقابل حامد باشت با وی نتیجه را 3 بر 2 واگذار کردیم و عقب افتادیم. افشین نوروزی هم کمی کسالت داشت و باخت در نهایت 5 بر 2 مبارزه را بردیم.

وی خاطر نشان کرد: میعاد لطفی بازیکن خوش آتیه‌ای است اما کم تجربه است بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگی همچون نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی همانقدر که محاسن دارد معایبی هم دارد، برای لطفی برنامه ریزی داریم زیرا برد یار پنجم ما اهمیت زیادی در بازی‌ها دارد اگر وی نتیجه را به نفع خود تمام کند دیگر تیمی با هر بازیکن قدرتمندی نمی‌تواند حریف دانشگاه آزاد باشد.

صابری تاکید کرد: البته امین میرالماسی موفق شد در بازی مقابل خلیج پژم برد زیبایی را با نتیجه 3 بر یک مقابل مهران احدی به دست آورد که نمایش وی تماشایی بود.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد درباره مسابقه حساس تیمش مقابل پتروشیمی بندرامام ماهشهر گفت: بازیکنان تیم ما پول زیادی دریافت نکرده‌اند اما انگیزه بالایی دارند، از شرایط تیم راضی هستم، قبل از هر مسابقه اردو برگزار می کنیم و برای قهرمانی برنامه داریم، فکر می کنم با رقابت و همدلی که در دانشگاه آزاد وجود دارد بتوانیم با قاطعیت برنده شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار