فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه سال 1393 اعلام شد.

دکتر علایی نوین معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پذيرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌اي «حضوری» و «آموزش‌های خاص‌ - حین‌کار غیرحضوری» (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتي بهمن‌ماه سال 1393 در 31 استان، 190شهر، 809 مرکز، 242 رشته، 3311 کدرشته‌محل و با ظرفیت پذیرش 161000 نفر برگزار گشته و اسامي پذيرفته‌شدگان نهايی كدرشته‌محل‌هاي متمركز و همچنين فهرست اسامی معرفيی شدگان چند برابر ظرفيت كدرشته‌محل‌هاي نيمه‌متمركز در تاریخ 93/11/20 اعلام خواهد شد.

وی گفت:داوطلبان می‌توانند نتایج خود را از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشاهده نمایند. بدين‌وسيله به اطلاع پذيرفته‌شدگان می رساند:
الف) بر‌اساس ضوابط مربوط به گزينش متمرکز هر يک از رشته‌هاي تحصيلي گروه‌های آموزشی مختلف در پذيرش ‌دوره‌‌های مذکور از بين داوطلبانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولويت کدرشته‌محل‌هاي انتخابی و ظرفيت‌هايی تخصيص داده شده به هر سهميه، گزينش انجام و فهرست اسامی پذيرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج گرديده است.

وی افزود: کليه پذيرفته‌شدگان دوره‌های حضوری لازم است که از تاریخ 93/11/27 تا 93/11/30 با در دست داشتن مدارک مندرج در بند «ج» اين اطلاعيه و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی تعيين شده در جدول شماره (4) دفترچه راهنمای پذيرش دوره‌های مذکور مراجعه نمايند. 

کليه پذيرفته شدگان دوره‌های آموزش‌هاي خاص – حين کار غير‌حضوری لازم است که از تاریخ 93/11/27 تا 93/11/30 به سامانه جامع آموزش‌های تکميلی بين سطوح تحصيلی (ساتب) به آدرس www.sateb.uast.ac.ir مراجعه نمايند. بديهی است که عدم مراجعه به سامانه مذکور به منزله انصراف از پذيرش تلقی می گردد.

ب) براساس ضوابط مربوط به گزينش رشته‌های نيمه‌متمرکز برای رشته‌هايی که نياز به اقداماتی نظير مصاحبه و يا آزمون عملي دارند، لازم است که برای شرکت در مراحل مذکور از تاریخ 93/11/27 تا 93/11/30 در دست داشتن مدارک مورد نياز که در بند «ج» اين اطلاعيه درج گرديده است به مرکز آموزشی ذیربط به نشاني تعيين شده در جدول شماره (4) دفترچه راهنمای پذيرش دوره‌های مذکور مراجعه نمايند. بديهی است که عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعيين شده برای انجام مراحل نهايی گزينش، به منزله انصراف قطعی از پذيرش تلقي خواهد شد. ضمناً به اطلاع معرفي شدگان رشته‌های نيمه‌متمرکز ميیرساند که پس از اعلام نتيجه مراحل مصاحبه يا آزمون عملی اين دسته از داوطلبان، گزينش نهايي انجام و فهرست اسامی قبول‌شدگان نهايی متعاقباً از طريق پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.

وی در ادامه مدارک لازم برای ثبت­نام را اعلام کردند:
 ج) مدارك لازم براي ثبت‌نام:

1- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري.

2- تصوير شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- تصوير كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام يك برگ تصوير آن.

5- اصل فرم تأييديه معدل جهت فارغ‌التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.

6- گواهي اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترين مقام مسؤل، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني يا قرارداد معتبر انجام كار
(براي پذيرفته‌شدگان شاغل)

7- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظيفه عمومي مندرج در صفحه 4 دفترچه راهنماي پذيرش مذكور مشخص نمايد (براي برادران).




انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار