وزیراسبق نیرو گفت: توافق موضوعی دو طرفه است و هر دو طرف باید نرمش نشان دهند اگر قرار باشد یک طرف فقط نرمش نشان دهد توافقی صورت نخواهد گرفت.

سید پرویز فتاح:ایران به اندازه کافی در مذاکرات نرمش نشان داده است/ هم‌اکنون غربی‌ها باید شرایط ما را بپذیرندبه گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، سید پرویز فتاح وزیر اسبق نیرو در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور پیدا کرد و گفت: پیام اصلی را امروز مردمند که به دنیا می‌دهند و حضور مردم بسیار تاثیرگذار خواهد بود.  
وی در ادامه افزود: توافق موضوعی دو طرفه است و هر دو طرف باید نرمش نشان دهند اگر قرار باشد یک طرف فقط نرمش نشان دهد توافقی صورت نخواهد گرفت. ایران به اندازه کافی نرمش نشان داده است و هم اکنون غربی‌ها باید شرایط ما را بپذیرند.  
 
وزیر اسبق نیرو ادامه داد: بیش از این نرمش نشان دادن بر غرور و عزت ملت ایران خدشه وارد می‌کند و ایران تا آن اندازه که لازم بوده است نرمش قهرمانانه از خود نشان داده است.
 
وی خاطر نشان کرد: اظهارات اخیر اوباما نشان داد که حتی غربی‌ها هم به این نکته اذعان دارند که ما در راستای عزت مردم تاکنون سازنده در مذاکرات حاضر شده‌ایم و بیش از این به غیرت و عزت ملت ما لطمه می‌زند.  

انتهای پیام/
برچسب ها: 22بهمن ، فتاح ، نیرو ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار