معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۶ از میزبانی اتوبوسرانی این منطقه در روز ٢٢بهمن برای راهپیمایان سی و ششمین بهار آزادی تا ساعت ١۴ این روز خبر داد.

محمدباقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۶ در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سرویس دهی رایگان اتوبوسرانی در روز٢٢ بهمن اظهار کرد:به منظور رفاه حال شهروندان شرکت کننده در مراسم راهپیمایی روز٢٢ بهمن از ساعت۶ صبح این روز سرویس دهی رایگان به پایگاه های بسیج مساجد،گروه سرود،فرهنگیان و عموم شهروندان آغاز می شود.

وی افزود:بدین منظور ۶٠دستگاه اتوبوس در شمال به جنوب و بالعکس خیابان شهید اکبری از ساعت ٢٢روز ٢١ بهمن جهت سرویس رسانی به خیابان های کارگر،انقلاب،صنعت و شهرک والفجر ،آزادی و هفتم تیر همچنین ٣٠ دستگاه اتوبوس در خیابان شهید گلاب و ١٠ دستگاه در بزرگراه محمد علی جناح مستقر است.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه در پایان تصریح کرد:١٠٠دستگاه اتوبوس مذکور در مسیرهای میدان آزادی،خیابان رحمانی،میدان صادقیه،خیابان جنت آباد،شهرک شهید باقری،خیابان اسدآبادی،خیابان شهران،کن،پونک،شهرک هوانیرو،میدان صنعت و میدان سعادت آباد آماده جابجایی شهروندان بیعت کننده با آرمان های امام راحل هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار