«حمیدرضا پگاه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازیگر بیشتر انتخاب می‌شود تا انتخاب کند

حمید رضا پگاه گفت: به نظر من بازیگر بیشتر انتخاب می‌شود تا انتخاب کند و این فرصت‌ها را نمی‌توان از دست داد، بلکه باید سعی کرد تا آن نقش به نحو احسن ایفا شود.

حمیدرضا پگاه، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در سینما اکثر نقشهایم خاکستری بوده ولی در تلویزیون بیشتر مثبت دیده شده‌ام.
 
پگاه در خصوص ملاکش برای انتخاب نقش‌های پیشنهادی بیان کرد: همان میزان که کارگردان، فیلمنامه و علاقه‌ی من به نقش اهمیت دارد، دستمزد کار هم برایم مهم است.
 
وی در خصوص تکراری شدن یک هنرپیشه در یک نقش گفت: این تکرار را دوست ندارم، اما این اتفاق به طور کامل دست من نیست؛ مگر چقدر ممکن است به بازیگر نقشی پیشنهاد شود که همه‌ی شرایطش خوب و آن را به طور کامل دوست داشته باشد.

این بازیگر افزود: به نظر من بازیگر بیشتر انتخاب می‌شود تا انتخاب کند و این فرصت‌ها را نمی‌توان از دست داد، بلکه باید سعی کرد تا آن نقش به نحو احسن ایفا شود.
 
وی ادامه داد: بازیگر می‌تواند در نهایت برای بهتر شدن نقش تفکرات خود را مطرح کند. خود من همیشه پیشنهاداتم را در مورد نقش‌ها بیان می‌کنم که البته پذیرش آن به انعطاف و برخورد کارگردان بستگی دارد.
 
بازیگر سریال "آوای باران" در خصوص محبوبیت نقش‌های منفی یا مثبت عنوان کرد: باید توجه داشت منفی یک معنی دارد و ضد قهرمان بودن معنی دیگری، به نظرم همین ضد قهرمان بودن محبوبیت ایجاد می‌کند، ولی به طور کلی اگر فراز و فرود در شخصیت باشد هر نقشی جذاب می‌شود و گرنه نقش یک آدم خوب، پاک و آرام بدون هیچ فراز و فرودی جالب نیست.
 
وی افزود: خودم نقش‌های منفی را خیلی دوست ندارم؛ به خصوص منفی ساده را که با لحن و حالت خاصی صحبت می‌کنند.

پگاه خاطر نشان کرد: به نظرم کار خوب همه چیز را برطرف می‌کند مهم ایفای درست یک نقش است،‌ در صورت رخ دادن چنین اتفاقی جذابیت هم ایجاد می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار