مدیر اجرایی شرکت صنعتی زیمنس در آلمان اعلام کرد که برای ساده تر کردن ساختار مدیریت و سرعت عمل بیشتر در روند تصمیم گیری، ۷۸۰۰ فرصت شغلی در این شرکت حذف خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورونیوز، جو کزر، مدیر اجرایی شرکت صنعتی زیمنس در آلمان اعلام کرد که برای ساده تر کردن ساختار مدیریت و سرعت عمل بیشتر در روند تصمیم گیری، ۷۸۰۰ فرصت شغلی در این شرکت حذف خواهد شد. سه هزار شغل یعنی حدود ۴۰ درصد مشاغل در انتظار حذف مربوط به خط تولید زیمنس در آلمان خواهد بود.

تعداد کارکنان زیمنس حدود ۳۴۳ هزار نفر است که در واحدهای تولیدی این شرکت در آلمان و نیز در دیگر کشورهای اروپا، آفریقا، آمریکا، آسیا و استرالیا مشغول کارند.

یک تحلیل گر اقتصادی می گوید: "همزمان با اعلام خذف این تعداد شغل، باید در نظر گرفت که تنها طی ۱۲ ماه گذشته ۱۱ هزار نفر تازه استخدام، وارد شرکت زیمنس شده اند. بنابراین در مقایسه با قبل ازآن، تعداد کارکنان درحقیقت افزایش نیز داشته است.”

پیش بینی می شود حذف نزدیک به ۸ هزار شغل که دربرگیرنده بیش از دو درصد از کارکنان این شرکت است، به صرفه جویی یک میلیارد یورو تا پایان سال ۲۰۱۶ خواهد انجامید. تلاش زیمنس این است که شکاف سودآوری خود را در رقابت با شرکت هایی چون جنرال الکتریک و شرکت چند ملیتی «آ.ب.ب» کاهش دهد.

انتهای پیام
برچسب ها: اقتصادی ، زیمنس ، شغل ، حذف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار