یزد؛

کشف 97 درصدي سرقت ها در يزد

تلاش ماموران پليس استان يزد باعث کشف 97 درصدي سرقت ها در بهمن ماه شده است

کشف 97 درصدي سرقت ها در يزدبه گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکزیزد فرمانده انتظامي استان يزد گفت: تلاش ماموران پليس استان يزد باعث کشف 97درصدي سرقت ها در بهمن ماه شده است که اين اقدامات پليس، رضايت مندي مردم را که همان هدف اصلي ناجا مي باشد فراهم کرده است.

سرهنگ "ايرج کاکاوند" در مراسم صبحگاه پليس استان يزد ضمن تبريک ايام ا... دهه مبارک فجر و گراميداشت ياد و خاطره شهداء، امام شهداء و به ويژه شهداي ناجا ادامه داد: تلاش نيروهاي پليس يزد در بهمن ماه در راستاي تامين نظم و امنيت در استان، توفيقات بسيار خوبي را در پي داشته است.

وي افزود: هوشياري گشت هاي پليس شهرستان يزد که باعث دستگيري بسياري از سارقان داخل خودرو و منزل شده است جاي قدرداني دارد.

فرمانده انتظامي استان يزد گفت: تلاش ماموران پليس استان يزد باعث کشف 97 درصدي سرقت ها در بهمن ماه شده است که اين اقدامات رضايت مندي مردم را که همان هدف اصلي ناجا مي باشد فراهم کرده است.

سرهنگ کاکاوند ضمن تاکيد به آمادگي همه رده هاي پليس در برخورد با جرايم گفت: پليس بايد هوشيار و آگاه باشد و اين ظرفيت را داشته باشد که به محض اينکه که از واحد انتظامي خارج شد عرصه را بر مجرمان تنگ کند.

کاکاوند ضمن اشاره به موضوع بازديد رشد تعالي فردي و سازماني توسط بازرسان ناجا خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران پليس استان يزد، فرمانده ناجا از عملکرد پليس يزد اظهار رضايت داشته و همچنين نمره سلامت اداري پليس استان يزد از بين 21 استان مورد ارزيابي قرار گرفته شده داراي جايگاه اول کشوري است.

سرهنگ کاکاوند ضمن تاکيد به اين مسئله که نمره به دست آمده را مردم به پليس يزد داده اند ادامه داد: مردم قدردان زحمات پليس هستند، مردم به خوبي زحمات پليس را درک مي کنند.

وي ضمن اشاره به پيش رو بودن روز 22 بهمن افزود: تمامي واحدهاي پليسي از هم اکنون برنامه ريزي لازم در خصوص موضوعات ترافيکي، امنيتي و انتظامي روز 22 بهمن را داشته باشند.

رئيس پليس استان يزد ادامه داد: از نيمه دوم بهمن ماه تا پايان سال به دليل نزديک شدن به شب عيد و خريد نوروزي مردم، کار انتظامي و پيشگيرانه پليس سخت تر خواهد بود و پليس ميبايست طوري برنامه ريزي نمايد که اجازه نا امني را به مجرمان ندهد.
فرمانده انتظامي استان يزد ضمن اشاره به آمار نگران کننده تصادفات جرحي در حوزه پليس راه و همچنين پليس راهور، خواستار برنامه ريزي و چاره انديشي در خصوص اين موضوع شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: کشف ، سرقت ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.