سخنگوی وزارت کشور گفت: آرمان‌ها و اهداف انقلاب با گذشت زمان کمرنگ نمی‌شود و این یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد انقلاب اسلامی است.

«حسینعلی امیری» در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: 22 بهمن یکی از مهم‌ترین اتفاقات تاریخ کشور ماست که می‌توان از آن به عنوان تغییر بزرگ یاد کرد.
 
وی ادامه داد: تغییری که به حکومت 2500 ساله شاهنشاهی خاتمه داد و انقلابی با مبانی اسلامی به رهبری امام خمینی به عنوان یک مرجع دینی اتفاق افتاد.
 
امیری افزود: 22 بهمن هر سال نسبت به سال گذشته باشکوه‌تر برگزار می‌شود و با گذشت زمان آرمان‌ها و اهداف و حضور مردم در آن کمرنگ نمی‌شود و این ویژگی منحصر به فرد انقلاب ماست، چرا که معمولا دیگر انقلاب‌ها دچار سیر افولی می‌شوند.
 
وی تصریح کرد:‌ ویژگی منحصر به فرد انقلاب این است که هر سال مردم با شور و رغبت بیشتر و با تکیه بر آرمان‌های انقلاب و شعارهای انقلابی در ان حضور پیدا می‌کنند و از طرفی شور و شعور مردم بیشتر شده است.
 
امیری اضافه کرد: 22 بهمن تبدیل به حماسه پرشور مردمی شده که هر سال مردم از هر قشر و قبیله و همچنین اقلیت‌های مذهبی در آن حضور پیدا می‌کنند و حماسه می‌آفرینند و براستی این حضور مردم بی‌بدیل است.
 
سخنگوی وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: معتقدیم که امسال مردم به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و درخواست رئیس جمهور را نیز مبنی بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی را اجابت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار