طی 48 ساعت گذشته؛

بارش‌ها در زنجان به 26.6 میلیمتر رسیده است

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 48 ساعت گذشته بارش‌ها در زنجان به 26.6 میلیمتر رسیده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سونا صرفی اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته بارش‌های بسیار خوبی در استان زنجان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته بارش‌ها در زنجان به 26.6 میلی‌متر رسیده است، گفت: بیشترین میزان بارش در استان زنجان متعلق به شهرستان‌های خرم‌دره و ابهر با 31.6 میلی‌متر بوده است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه در سایر نقاط استان زنجان نیز بارش‌های خوبی گزارش شده است، افزود: از امروز نیز بارش‌ها به صورت پراکنده تا بعد از ظهر و شب ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز به تدریج این بارش‌ها قطع شده و از میزان ناپایداری ابرها کاسته می‌شود.

صرفی از بارش‌های پراکنده و خفیف فردا 24 بهمن ماه جاری در برخی از نقاط استان زنجان خبر داد و افزود: پس از آن دوباره در روزهای شنبه و یکشنبه بارش‌ها به صورت پراکنده به صورت برف ادامه می‌یابد.

وی از نفوذ یک سامانه بارشی به استان زنجان از روز سه‌شنبه هفته آینده خبر داد و یادآور شد: ورود این سامانه باعث تقویت بارش‌ها در زنجان می‌شود.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی امروز کاهش نسبی دمای هوا را شاهد است، اظهار داشت: انتظار می‌رود این کاهش دما در سطح استان زنجان ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: در روزهای آینده دمای هوا در برخی از نقاط استان زنجان تا چهار تا پنج درجه نسبت به امروز کاهش می‌یابد و فردا صبح نیز هوای سردی در استان زنجان گزارش می‌شود که این سرما نیز ادامه‌دار است.

صرفی با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته در بین مراکز شهرها کمترین دما متعلق به شهرهای قیدار و ماهنشان با یک درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است، اظهار داشت: همچنین بیشترین دما را شهر آب‌بر با 13 درجه سانتیگراد دارد.

وی در پایان بیان داشت: نوسان دمای هوای شهر زنجان طی این مدت بین سه تا 12 درجه سانتی گراد به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.