هابیل درویش با پرداختن به شرایط خاص بزرگترین ایستگاه مترو خاورمیانه گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، ورودی دوم ایستگاه تجریش در آستانه سی و ششمین جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هابیل درویش مدیرعامل شرکت مترو تهران با بیان اینکه ایستگاه تجریش در شمالی ترین نقطه خط یك متروی تهران واقع در خیابان شریعتی – میدان قدس – واقع است، اظهارکرد: این ایستگاه که به عنوان بزرگترین ایستگاه خاورمیانه با مساحت 15000 متر مربع در بهمن ماه سال 90 با یك ورودی افتتاح شد.
 
مدیرعامل شرکت مترو با بیان اینکه این شرکت همواره تاکید دارد تا بهترین شرایط را در استفاده از ناوگان مترو برای کاربران و مسافران این مد حمل ونقلی فراهم کند، گفت: اكنون در راستای اهداف مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی کارگران و دست اندرکاران امر در شركت مترو و مشاوران و پیمانكاران ورودی دوم ایستگاه تجریش نیز با مساحت 1500 متر مربع در 5 تراز (طبقه ) افتتاح شده است.
 
درویشی درخصوص ویژگی های این ورودی تصریح کرد:بیش از 40 متر زیرزمین حفر و 10 دستگاه پله برقی هم در مسیر نصب و راه اندازی شده است.
 
وی با بیان اینکه در مدتی حدود 7 ماه کار ساخت این ورودی انجام شده و تجهیزات لازم تهیه و نصب شده، گفت: از تاریخ 21 بهمن ماه این ورودی آماده مسافرگیری و استفاده شهروندان است.
 
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار