نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه واتر پلو از به تعویق افتادن اعزام تیم‌های ملی شیرجه و شنا به کویت خبر داد.

احمد یاقوتی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در برخی موارد کشورهای حاشیه خلیج فارس بی انضباطی هستند. و این بار گریبان ما را گرفته است و هنوز رویادهای ملی پوشان شنا و شیرجه را برای اعزام این 2 تیم به کویت را صادر نکرده‌اند.
 
وی گفت: ما میهمان فدراسیون کویت هستیم و قرار است تمام هزینه‌های این اعزام را آن پرداخت کنند. با توجه به تاخیری که در زمان اعزام تیم رخ داده است  طرفین کویتی از ما خواسته‌اند که  زمان تشکیل اردو به تعویق بیاندازیم این مساله مشکلات دیگری را برایمان به همراه خواهد داشت.

اسیر بی انضباطی کویتی‌ها شده‌ایم کاپ فینا یک سطح از المپیک پایین‌تر استوی تصریح کرد: با توجه به این که حال حاضر اکثر ملی پوشان ما محصل و دانشجو هستند ما برای اعزام آن‌ها باید مراتب .مراحل اداری زیادی را دنبال می‌کردیم اگر اعزام تیم‌ به تعویض بیافتد باید به طور مجدد این مراحل را طی کنیم.

وی از مزایای اعزام تیم به کویت در اختیار بودن ملی پوشان به طور تمام اعلام کرد و افزود: تشکیل چنین اردوهای باعث می‌شود تا ملی پوشان به طور شبانه روزی در اختیار تیم باشند و در طول دو نوبت صبح و بعد از ظهر  تمرین منظم داشته باشند از دیگر مزایایی اردوی برون مرزی این است که ملی پوشان فکر مشغولی‌هایی مثل درس و مدرسه را ندارد و تمام تمرکزشان روی تمرین و ارتفاء سطح کارشناسان است.

نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و اترپلو در خصوص میزبانی ایران ددر رقمابت‌های کاپ فیفا گفت: این رقابت‌ها به منظور توسعه واترپلو برگزار می‌شود کشورهایی که نمی‌توانند در مسابقات  المپیک شرکت کنند با حضور در این پیکارها سطح کارشان را مقابل یکدیگر و در سطح جهانی محک می‌زنند به طور کلی گفت این مسابقات میان تیمهای  گروه B جهان برگزار می‌شود.

یاقوتی خاطر نشان کرد: حدود شش الی هفت کشور خواستار میزبانی این مسابقات بودند که از میان آن‌ها مهمترین رقیبا ایران کشور سنگاپور  بود که مسئولان فیفا در نهایت با میزبانی ایران موافقت کردند. برگزاری خوب و حرفه‌ای پیکارهای جام باشگاه‌های آسیا در تهران را می‌توان یکی از آ تیم‌هایی دانست که مسئولان فدراسیون جهانی برای موافقت با میزبانی تهران در مسابقات کاپ فینا آن را مدنظر خود قرار دادند.

انتهای پیام/
برچسب ها: یاقوتی ، شنا ، شیرجه ، فینا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار