مربی تیم ملی شنا کشورمان گفت: در حال حاضر تمریناتمان به طور منظم و منسجم در تهران و استخر مجموعه ورزشی آزادی دنبال می‌شود.

رکورد گیری تمرینی از شناگران را در دستور کار داریم/اردوی برون مرزی دغدغه فکری ملی‌پوشان را کاهش می‌دهد

خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است؛ پس از صدور روادید اردوی تدارکاتی و تمرینی در کویت داشته باشیم هم اکنون در تهران برنامه‌های آماده سازی به صورت حرفه‌ای و روزی 2جلسه در تهران دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: به منظور محک زدن آمادگی ملی‌پوشان در طول تمرینات از آن‌ها رکورد گیری به عمل می آید، خوشبختانه شرایط حاکم بر تیم مطلوباست، البته در برخی موارد مشکل تمرینی وجود دارد ولی تکنیک‌های شناگران را باید در برخی موارد اصلاح کنیم.

وی گفت: خوشبختانه طبق هماهنگی انجام شده، دیگر مربیان تیم ملی شنا از جمله حمید اسکندریون، حمید ولی‌زاده و داریوش عباسی هم همراه تیم به کویت اعزام خواهند شد و آن‌ها هم می‌توانند در کنار شناگران تیم ملی کارهای تمرینی را دنبال کنند و از نظر نوع تمرین با یکدیگر هماهنگ می‌شوند.

وی یادآور شد: کویتی‌ها از نظر فنی هم سطح ما هستند آن‌ها در برخی رشته‌ها از ملی پوشان ایران قوی‌تر و در برخی مواد ضعیف‌تر هستند ابن هم در سطح بورن فنی ملی پوشان 2 تیم باعث می‌شود تا اردوی تمرینی 10 بازده بسیار خوب و مفیدی داشته باشد.

مربی تیم ملی شنا یادآور شد: ملی پوشان می‌توانند در طول این مدت اردوی برون مرزی سخت تمرین کنند و زمان استراحت و نوع تغذیه آن‌ها زیر نظر کادر فنی باشد به طور کلی شناگران از هر نظر تحت کنترل هستند و این مساله باعث می شود تا رشد فنی بالایی داشته باشیم با توجه به این که اکثر ملی پوشان کشورمان دانشجو هستند اعزام تیم به کویت باعث می‌شود شناگران دغدغه مدرسه و دانشگاه نداشته باشند و در باز سازی فنی خود موفق عمل کنند برخی از ملی پوشان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان که فروردین ماه در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود آماده می‌کنند همچنین برخی دیگر از ملی پوشان تمرینات را برای حضور در مسابقات آزاد قهرمانی جهان دنبال می‌کنند همچنین برخی از شناگران ملی پوش کشورمان مهر ماه سال آینده پیکارهای رده سنی آسیا را در پیش دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، باشگاه ، ورزش ، حضرتی ، شنا ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار