حالت Enterprise به کاربران امکان مي دهد از برنامه هاي کاربردي وب در نسخه هاي قديمي IE استفاده کنند. اين ويژگي به کاربراني که بنا به دلايلي مجبور به استفاده از نسخه ۸ اينترنت اکسپلورر هستند، کمک خواهد کرد از برنامه هاي کاربردي روي نسخه جديدتر، بهره مند شوند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، حالت Enterprise به کاربران امکان مي دهد از برنامه هاي کاربردي وب در نسخه هاي قديمي IE استفاده کنند. اين ويژگي به کاربراني که بنا به دلايلي مجبور به استفاده از نسخه ۸ اينترنت اکسپلورر هستند، کمک خواهد کرد از برنامه هاي کاربردي روي نسخه جديدتر، بهره مند شوند.

فعال سازي Enterprise در اينترنت اکسپلورر ۱۱/لع

اگر مي خواهيد اين حالت را فعال کنيد ، نياز به اين داريد که از نسخه هاي اورجينال ويندوزهاي ۷ و يا ۸٫۱ استفاده کنيد که به Group policy editor دسترسي داشته باشيد. براي باز کردن Group policy editor ، کليد ويندوز + R را فشار دهيد و عبارت gpedit.msc را در کادر Run ، تايپ کنيد و اينتر را بزنيد. سپس دستور زير را دنبال کنيد :

User configuration > administrative templates > windows components > Internet explorer

حال در قسمت setting، گزينه let users turn on and use enterprise را پيدا و روي آن2 بار کليک کنيد تا به صورت فعال ظاهر شود. با اين کار کاربران قادر خواهند بود حالت enterprise را به صورت دستي فعال کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار