پيغام Not Responding ، پيغامي آشنا براي کاربران ويندوز است که هنگام کار با بعضي نرم افزارها روي صفحه ظاهر مي شود و ديگر امکان بستن برنامه در حال اجرا را به شما نمي دهد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،پيغام Not Responding ، پيغامي آشنا براي کاربران ويندوز است که هنگام کار با بعضي نرم افزارها روي صفحه ظاهر مي شود و ديگر امکان بستن برنامه در حال اجرا را به شما نمي دهد. ساده ترين راهکار کاربران براي مقابله با چنين پيغام خطايي ري استارت کردن سيستم است که همان طور که پيشتر ذکر کرديم، انجام اين عمل به صورت مداوم به سيستم شما آسيب مي رساند.

همچنين براي بستن بعضي برنامه هايي که پيغام خطا مي دهند، کليدهاي ترکيبي Ctrl+F4 يا کليدهاي ترکيبي Ctrl + Alt + Del به صورت پيش فرض جوابگو نيست و بايد به سراغ روشي ديگر برويد. با ما همراه شويد تا با ترفندي براي بستن برنامه هايي که چنين پيغامي را مي دهند و با روش هاي عادي بسته نمي شوند، آشناشويد.

ابتدا روي نوار وظيفه کليک راست و گزينه Start Task Manager را انتخاب کنيد. سپس در سربرگ Application صفحه باز شده، روي نام برنامه اي که بسته نمي شود، کليک راست و گزينه Go To Process را انتخاب کنيد. دقت داشته باشيد برنامه هايي که خطاي Not Responding مي دهند با End Task ويزارد Application بسته نخواهند شد.

حال پس از انتخاب گزينه Go To Process برنامه اي که بسته نمي شود، به حالت انتخاب در مي آيد و مي توانيد مشاهده کنيد که چه مقدار از حافظه رم و پردازنده را اشغال کرده؛ در ادامه کافي است براي بستن برنامه روي کليد End Process کليک کنيد تا ميزان حافظه اي که اشغال کرده و باعث هنگ کردن ويندوز شده است، آزاد و برنامه بسته شود. اين روش100 در صد برنامه را Close مي کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار