راهزنان جاده‌ای که با تهدید چاقو محموله‌های آهن را به سرقت می‌بردند،‌توسط پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شدند.

راهزنان اتوبان امام علی (ع) به دام کارآگاهان افتادند/ رها کردن مالباخته دست و پا بسته در بیابان‌
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 2 و 12 دقیقه بامداد، بیستم بهمن ماه، ماموران کلانتری حسن آباد از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی تهران بزرگ از یک مورد سرقت در آدرس جاده قدیم قم مطلع شدند.
 
سریعا تیمی از ماموران به محل اعزام شدند که در بررسی های پلیسی فردی به هویت "حسن" به واحد گشت مراجعه و اعلام داشت: حدود ساعت 22 و 30 دقیقه در حال حمل بار میلگرد با تریلی در بزرگراه امام علی (ع) بودم که سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو مرا مجبور به توقف کردند و پس از حمله ور شدن با تهدید چاقو، دست و پا و چشم مرا بستند و با سرقت خودرو ام با بار 22 تن میلگرد، مرا در این مکان رها کرده و سپس متواری شدند.
 
در ادامه ماموران پس از اطمینان از صحت گفته های متهم ، سریعا موضوع را مورد بررسی قرار دادند و پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تیمی از عوامل پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
در ادامه به دلیل اهمیت موضوع اکیپی متشکل از کارآگاهان به صورت تمام وقت به بررسی زوایای پنهان پرونده پرداختند و پس از انجام اقدامامت اطلاعاتی و عملیاتی نهایتا در ساعت 12 ظهر ، 23 بهمن ماه رد محموله 22 تنی سرقت شده را در گاراژی در محدوده شهریار به دست آوردند.
 
کارآگاهان پلیس با اخذ نیابت قضایی به شهریار اعزام و پس از حضور در محل مورد نظر و محاصره کامل گارا‍ژ وارد عمل شده و توانستند 6 نفر را در رده سنی 20 تا 30 سال دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران منتقل کنند.
 
همچنین ماموران در بررسی از گاراژ حدود 26 تن آهن آلات سرقت شده نیز کشف و ضبط کردند.
 
سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت، درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: تحقیقات از متهمان آغاز شده و ماموران در تلاش هستند تا سایر همدستان این راهزنان جاده‌ای را شناسایی و دستگیر شدند.


 
"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
شر اینها رو با سم برنج از سر کشور کم کنید .
آخرین اخبار