به گزارش
گروه اقتصاد یابشگاه خبرنگاران؛ به نقل از "ایکوپرس"، مهندس عباس ملکی تهرانی قائممقام ارشد ایران خودرو ضمن بیان این مطلب، از تشکیل شورای ارتقای کیفیت در نیمه دوم سال گذشته خبر داد و گفت: در کیفیت حوزه های تامین، فرآیند تولید و خدمات پس از فروش مسائلی وجود داشت که با دستور مدیرعامل و تشکیل شورای ارتقای کیفیت، بهبود و رفع مشکلات کیفی در کل زنجیره تولید خودرو در دستور کار قرار گرفت.
وی تاکید کرد: برخلاف گذشته بدون فراهم کردن امکانات خدمات پس از فروش، محصول جدید به بازار عرضه نخواهد شد. نمونه این کار دناست که با ارایه خدمات ویژه پس از فروش و آمادگی کامل شبکه وارد بازار شده است.
قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تمام مشکلاتی که به کیفیت محصولات مربوط بود را ریشه یابی و ساختارهای کیفیت را تغییر دادیم و دستورالعمل نظارت بر عملکرد قطعه سازان را بازنگری کردیم.
وی گفت: با استقرار سیستم جدید، نظارت و بازرسی بر عملکرد سازندگان قطعات در حوزه تامین را افزایش دادیم و با توجه به به روز رسانی مطالبات، این توقع را داریم که کیفیت قطعات افزایش یابد.
ملکی تهرانی کیفیت را راهی بی پایان خواند و گفت: برای جهانی شدن باید کیفیت را هم جهانی کرد و در این مسیر راه طولانی در پیش داریم.
قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو اظهار امیدواری کرد: اقدامات بسیار زیادی برای ارتقای کیفیت محصولات صورت گرفته که امیدواریم نتیجه آن در افزایش رضایت مشتریان نمود پیدا کند.