کمیته ارتقای پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در 5 کارگروه آزمایشگاه‌ها، تحقیقات و خدمات فناوری، تدوین IT، و کارآفرینی و ارتباط با صنعت با هدف بهره گیری از صاحبنظران و ارتقاء فرآیندها و اصلاح پژوهش تشکیل می گردد.

دکتر احمد علی پور معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور درگفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه پیام نور وضعیت پژوهشی نسبتا مطلوبی دارد و ظرفیت‌های دانشگاه در حدی است که با ارتقا و تلاش بیشتر می توانیم رشدچشمگیری دراین حوزه داشته باشیم.

وی گفت: بسترهای فناوری دانشگاه باید به نحوی ارتقا یابد که دانشجویان برای رفع اشکال کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی نیاز به حضور در دانشگاه نداشته باشند و به همین دلیل برنامه‌‌ای راهبردی و 5 ساله تدوین می‌شود که بر اساس اسناد بالا دستی و سیاست‌های ابلاغی وزیر علوم بتوان زمینه پژوهشی دانشگاه را ارتقا دهیم. 

وی افزود: در شرایط پژوهشی دانشگاه پیام نور باید به نحوی عمل شود که اساتید، کارکنان و دانشجویان به لحاظ پژوهشی فعال باشند و بتوانند همگی در نقش پژوهشگر ایفای نقش کنند. 

وی با بیان گستردگی دانشگاه در سراسر کشور خاطر نشان کرد: تشکیل شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه پیام نور اقدامی ارزشمند بوده و می‌تواند در توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه موثر باشد. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار