مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس از دهم اسفندماه امسال در این استان خبر داد.

پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس از دهم اسفند آغاز می‌شود
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی خانقائی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان از آغاز اجرای طرح جابجایی مسافرین نوروزی از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین به طور همزمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: فروش بلیط اینترنتی و غیرحضوری از تاریخ دهم اسفندماه، باهدف توسعه سفرهای برنامه‌ریزی شده نوروزی آغاز می‌شود.

وی در ادامه افزود: هدف از اجرای طرح فروش اینترنتی، کاهش سفرهای شهری باتوجه به روزهای پایانی سال است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همه شهروندان که قصد سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای را دارند، به منظور ایجاد سفری توام با آرامش و اطمینان و از قبل برنامه‌ریزی شده نسبت به خرید بلیط اینترنتی از طریق سایت‌های www.payaneh.ir و www.irsafar.com و یا سایر سایت‌های تخصصی شرکت‌های مسافربری اقدام لازم را در این خصوص انجام دهند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ادارات حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان‌های تابعه استان در طول اجرای طرح آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات است و شهروندان می‌توانند در این زمینه از طریق شماره پیامک 09306920143 با این اداره کل در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.