سومین دوره آموزشی مهارت‌های عمومی تربیت مدرس در استان گلستان با حضور 200 نفر از مدرسان مراکز علمی کاربردی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ سومین دوره آموزشی مهارت‌های عمومی تربیت مدرس در استان گلستان با حضور 200 نفر از مدرسان مراکز علمی کاربردی استان برگزار شد.

بنا بر این گزارش دکتر محمد برزعلی رییس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان در این دوره آموزشی گفت: دوره‌های بازآموزی مهارت‌های عمومی مدرسان در راستای توصیه‌ها و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص علم و فناوری بویژه کسب دانش‌های مهارتی برای مدرسان بوده است.

وی تاکید کرد: باید در حوزه‌های مهارتی تلاش بیشتری صورت بگیرد تا دانشگاه جامع علمی-کاربردی به قطب مهارت آموزی و کارآفرینی تبدیل شود.

وی گفت: بیش از 750هزار دانشجو در 230 هزار کلاس درس مهارت را از 40 هزار مدرس فرا می گیرند در این دوره آموزشی نظام آموزش مهارتی و نظری، روش‌ها و فنون تدریس، دانش بنیان، نظام آموزش مهارتی، روش‌های تدریس، فن برقراری ارتباط، ارزیابی و سنجش فعالیت‌های آموزشی و مهارتهای چهارگانه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی به شرکت کنندگان آموزش داده شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار