سرپرست شهرداری منطقه11 در راستای حمایت از "کمپین آسمان آبی، زمین پاک" از آموزش تفکیک پسماندهای خشک از مبدا در سازمان‌ها،‌ادارات سطح منطقه خبر داد.

نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه11 در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آموزش تفکیک پسماندهای خشک از مبدا اظهار کرد: مسئولیت پذیری و مشارکت تک تک شهروندان برای حفاظت از زمین تنها راه پیشگیری از تخریب و آسیب بیشتر به محیط زیست است.

وی در ادامه افزود: با توجه به قرار گرفتن منطقه 11 در پهنه مرکزی شهر تهران وجود بسیاری از سازمان‌های دولتی در سطح محدوده و با هدف حمایت از "کمپین آسمان آبی، زمین پاک" طرح آموزش تفکیک از مبدا به تمامی نهادها،‌ ادارات و سازمان‌های سطح منطقه در دستور کار اداره بازیافت و نواحی 4  گانه قرار گرفت.

آبادیان با اشاره به همایش آموزشی که از سوی اداره بازیافت با همکاری ناحیه چهار در اداره آگاهی تهران بزرگ به اجرا درآمد تصریح کرد: در این همایش رییس پلیس آگاهی و تمامی پرسنل تحت امر حضور داشتند اهمیت تفکیک پسماند خشک با ارزش ون بازگشت به چرخه طبیعت برای آنان تشریح و همچنین تفاهم نامه‌ای بین ادارات بازیافت و اداره آگاهی مبنی بر جمع‌آوری پسماندهای خشک منعقد و مقرر شد اداره بازیافت مخزن و کیسه پلاستیکی را تحویل مسئولان خدمات اداره آگاهی داده و در قبال ان پسماند خشک را در روز مشخص شد، تحویل بگیرند.

سرپرست شهرداری منطقه11 در پایان گفت: در همین راستا تعداد 8 مخزن 240لیتری تحویل خدمات اداره آگاهی داده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار