مدیرعامل بانک اقتصاد نوین گفت: تقاضای بالا برای در بازار برای منابع بانکی وجود داشت و بانک‌ها را در چالشی سنگینی قرار داده است.

حسن معتمدی مدیر عامل بانک اقتصاد نوین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد سیستم بانکی اظهار داشت: عملکرد سیستم بانکی طی سال 93 مطلوب اما همراه با چالش های در خصوص رکود، تورم و مشکلات مربوط به معوقات بود.
 
وی افزود: علاوه بر این تقاضای بالا برای در بازار برای منابع بانکی وجود داشت و بانک ها را در چالشی سنگینی قرار داده است اما در مجموع عملکرد خوبی داشت و سیستم بانکی توانست تا جایی در وظایف به آنها اجازه می‌دهد از ظرفیت‌های خود استفاده کنند و پاسخگوی نیازهای بازار باشند.
 
مدیر عامل بانک اقتصاد نوین در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه مسائل و مشکلات مربوط به معوقات سامان یافته و حل و فصل خواهد شد، افزود: بانک اقتصاد نوین در مجموع عملکرد خوبی دارد و در مطالبات با 6 درصد کاهش به حدود 14 درصد رسیدیم و طبق اهدف 12 درصد را در برنامه خود داریم.
 
وی در خصوص بنگاهداری این بانک اظهار داشت: بنگاه‌داری نداریم و تنها چند شرکت‌ وظیفه‌ای با هماهنگی بانک مرکزی داریم که نیاز بانک هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: معتمدی ، بانک ، منابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار