قهرمان رفتینگ قایقرانی گفت: شفی اف حتی یک عکس با قایق ندارد چه رسد به تجربه کاری در این زمینه که ما بخواهیم زیرنظر او تمرین کنیم.

قاسمی: شفی اف حتی یک عکس با قایق ندارد چه رسد به تجربهقاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: 2 هفته است که رئیس کمیته رفینگ را تغییر داده‌اند و شخصی را آورده‌اند به نظرم هیچ سر رشته‌ای از رشته قایقرانی ندارد.  
 
وی افزود: امیدوارم حق را به حق‌دار بدهند ولی برای همه کسانی که در این رشته فعالیت می‌کنند این سوال به وجود آمد که چرا در ورزش این برنامه‌ها پیش می‌آید و با احساسات ورزشکار بازی می‌کنند.

وی بیان داشت: من از کودکی در سایر رشته‌ها فعالیت کرده‌ام و 6 سال کار حرفه‌ای انجام دادم هنگامی که به رشته رفتینگ ورود پیدا کردم به دنبال جایی به دور از حاشیه بودم.
 
قاسمی در ادامه بیان داشت: ما ورزشکاران رشته رفتینگ خاک این رشته را خوردیم و ناگهان شخصی از در وارد شد که هیچ سررشته‌ای در این رشته نداشته و به آن سمت رئیس را داده‌اند.  
قاسمی در ادامه تأکید داشت: من به چشم خود دیده‌ام اصلانی در این کار از زندگیش مایه گذاشته و حتی در روزهایی که تعطیلات بود به جای اینکه کنار خانواده‌اش باشد در کنار ما بود و ما را در تمرینات هدایت می‌کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از طرفی دوستان خودم 2 نفر از آنها در تمریناتی که به هدایت شفی اف در این 2 هفته اخیر به تمرین رفته بودند از ناحیه کتف و کمر دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند ولی من وی را همراهی نکردم و نخواهم کرد و اگر به این صورت پیش برود دیگر تیمی باقی نخواهد ماند.  
 
وی در ادامه بیان داشت: تیمی که با اصلانی آموزش دیده و حرفه‌ای شده برای تمرین با شفی اف دیگر نخواهد رفت چون تمرین را بلد نیست و در مکان‌ها که نباید اقدام کرد ایشان کارهایی را می‌خواهد که اکثر ورزشکاران از ناحیه‌های مختلف دچار آسیب می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار