ادینسون کاوانی ملی پوش اروگوئه‌ای پاریسن ژرمن از لوییز سوارز هم وطن خود حمایت کرده و گفت:‌ سوارز با نقش جدید در باره سلونا مواجه شده و به همین دلیل کمتر گل زده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ لوییز سوارز ملی پوش اوروگوئه‌ای بارسلونا تابستان گذشته در ازای مبلغ 75 میلون پوند از لیورپول به باشگاه کاتالان منتقل شد. هر چند سوارز در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس موفق به ثمر رساندن 31 گل شد اما این فصل در لالیگا فقط 4گل به نام خود ثبت کرد.

ادینسون کاوانی مهاجم پارسن‌ژرمن که در تیم ملی اروگوئه با سوارز هم تیمی است به دفاع از او پرداخته و گفت: نقشی که به لوییز در تیم بارسلونا واگذار شده با آن‌چه در لیورپول داشت کاملا تفاوت دارد. این کار برای او آسان نخواهد بود زیرا سوارز وظایف یک بازیکن شماره 9 را به طور کامل و بدون نقص انجام می‌داد اما بارسلونا در حقیقت به شماره بازیکنان اکتفا نکرده و خواسته‌های دیگری هم از شماره 9 دارد. من اطمینان دارم سوارز به زودی با شرایط جدید هماهنگ شده و نکات مثبتی فراوانی به بارسلونا تقدیم می‌کند.

لازم به ذکر است، بارسلونا هم اکنون در جایگاه دوم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد.

*لاوتری در آستانه خداحافظی با پاریسن‌ژرمن  

از کیل لاوتری مهاجم پاریسن‌ژرمن با اقرار به این مطلب که دلتنگ فوتبال ایتالیا شده، شایعات در مورد ترک باشگاه پی اس جی را تقویت کرد.

لاوتری در این باره  گفت:‌ من در کنار گونزالو هیگو این بازی کنم؟ چرا که نه؟ اگر قرار باشد به سری آ ایتالیا برگردم بدون شک پیوستن به تیم ناپولی را انتخاب می‌کنم. فعلا بازیکن پاریسن‌ژرمن هستم و باید تا پایان فصل صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار