لواندوفسکی از بایرن کنار گذاشته نشد

پپ گواردیولا سرمربی تیم بایرن مونیخ اطمینان داد وی رابرت لواندوفسکی را از ترکیب باواریایی‌ها کنار نگذاشته و ملی پوشان لهستانی هنوز بازیکن مورد علاقه او است.

لواندوفسکی از بایرن کنار گذاشته نشدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورواسپرت؛ نیمکت نشینی رابرت لواندوفسکی در دیدار مرحله یک هشتم پایانی بایرن مونیخ مقابل شاختار از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، این نگرانی را بوجود آورد که ملی پوش لهستانی دیگر مورد توجه سرمربی باواریایی‌ها نیست. مخصوصا آنکه از زمان انتقال لواندوفسکی ۲۶ از باشگاه بورسیا دورتموند به بایرن مونیخ، وی فقط ۱۱ گل به ثمر رساند و این مطلب جایگاه ثابت لواندوفسکی در ترکیب تیم را متزلزل کرد.  
 
گواردیولا در حمایت از مهاجم جوان خود گفت: من از بازی رابرت رضایت کامل دارم و نیمکت نشینی او در دیدار لیگ قهرمانان فقط به جهت ترکیب تیم بایرن در آن بازی بود. من و رابرت اغلب با یکدیگر صحبت می‌کنیم و او به خوبی از نظر من راجع به عملکرد و کیفیت بازی‌هایش اطلاع دارد.  
 
** هیچ شکی در مورد آلونسو وجود ندارد
 
گواردیولا در ادامه به حضور ژابی آلونسو ملی پوش اسپانیایی بایرن مونیخ اشاره کرد و گفت: من هیچ شکی به توانایی‌های آلونسو ندارم. او نقش بسیار مفیدی در اجرای سبک مورد علاقه من در تیم دارد.  
 
گواردیولا همچنین افزود: ما می‌خواهیم تا حد امکان مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و ژابی آلونسو به همراه تیاگو دقیقا همین کار را برایمان انجام می‌دهد. آلونسو را نخریدیم تا به عقب رفته و در خط دفاع بازی کند. وقتی او شروع به دویدن پشت مدافعان حریف می‌کند، بد‌ترین بازیکن میدان می‌شود، اما من هرگز آلونسو را در چنین موقعیتی قرار نمی‌دهم. به خوبی می‌دانم در کجای زمین بهترین عملکرد را زا خود نشان می‌دهد.  
 
** مصدومیت تیاگو خاتمه یافت
 
سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ از پایان دوران مصدومیت تیاگو خبر داده و گفت: پزشک تیم به من اطمینان داد زانوی این بازیکن خوب شده و امیدوار هستم تیاگو آخرین مرحله توانبخشی را پشت سر بگذارد. حالا نوبت زانوی تیاگو است که به ما بگوید حالش خوب شده، امیدوارم به زودی در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار