یورگن کلوب از شکست مقابل یوونتوس خوشحال شد!

شکست ۲ بر ۱ بورسیا دورتموند مقابل یوونتوس موجب خوشحالی یورگن کلوب شده و آن را یک نتیجه خوب دانست.

یورگن کلوب از شکست مقابل یوونتوس خوشحال شد!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورواسپرست؛ دیدار تیم‌های بورسیا دورتموند و یوونتوس در مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر 2 به سود نماینده فوتبال ایتالیا تمام شد، اما یورگن کلوب از شکست بدست آمده چندان ناراضی نبود و گفت: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم، اما یک گل احمقانه دریافت کرده و توازن این دیدار به هم ریخت. زمانی که بازی را به تساوی کشیدیم، بازهم شاهد عملکرد چشمیگر بازیکنان دورتموند بودیم. در نیمه دوم بازی، دورتموند فقط یک یا 2 موقعیت گلزنی بدست آورد که چندان از آن راضی نیستم. تیم به خوبی سازماندهی شده بود و اگر تمرکز بالاتری داشت، بدون شک بازیکنان قادر به زدن گل تساوی بودند.  
 
*نگرانی کلوب از مصدومیت مدافع راست دورتموند
 
یورگن کلوب نسبت به مصدومیت لوکاس پیسچک مدافع راست دورتموند ابراز نگرانی کرده و گفت: اگر مجبور شوید در‌‌ همان دقایق ابتدایی بازی ۲ تعویض اجباری به دلیل مصدومیت بازیکنان انجام دهید، حقیقتا بدشانس بوده‌اید. خوشبختانه مصدومیت لوکاس پیسچک چندان جدی نبوده و می‌توان در دیدارهای بعدی از او استفاده کرد.  
 
کلوب در ادامه افزود: باید بهتر دفاع می‌کردیم. البته کسی از دورتموند انتظار نداشت به تورین بیاید و مثلا ۳ بر صفر یووه را شکست دهد. به همین دلیل است که می‌گویم دورنمای این نتیجه چندان هم بد نبوده و قابل جبران در دیدار برگشت است.  
 
*رویس: 3 هفته فرصت پیشرفت داریم
 
مارکو رویس بازیکن کلیدی دورتموند هم با یورگن کلوب در مورد بروز چند اشتباه در خط دفاعی موافق بوده و گفت: ۳ هفته تا انجام دیدار برگشت زمان داریم تا نقاط ضعف را جبران کنیم. همه ما می‌دانیم قادر هستیم بهتر دفاع کرده و در مواجهه با مهاجمان حریف حساب شده‌تر رفتار کنیم. وقتی خط دفاع دچار مشکل باشد، گل زدن مهاجم موجب تقویت روحیه تیم نمی‌شود.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار