لیگ قهرمانان اروپا؛

یورگن کلوپ: نتایج ضعیف دورتموند در بوندسلیگا را فراموش کنید

سرمربی دورتموند اطمینان داد نتایج ضعیف آن‌ها در رقابت‌های بوندسلیگا هیچ تاثیری بر روی بازی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورو اسپرت؛ دورتموند و یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال ۱۹۹۷ هم با یکدیگر وبرو شده بودند و نماینده فوتبال آلمان موفق به شکست راه راه پوشان یووه شد. یورگن کلوپ سرمربی دورتموند امیدوار است یکبار دیگر موفق به شکست یوونتوس شده و راه صعود به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان را هموار سازد.  
 
بورسیا دورتموند هم اکنون در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی رقابت‌های بوندسلیگا قرار دارد و در طرف مقابل، یوونتوس صدرنشین سری آ است.  
 
یورگن کلوپ قبل از بازی مقابل یوونتوس گفت: ما ۳ پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان این فصل داشتیم، عملکرد ما در این مسابقات کاملا رضایت بخش بود و مطمئن هستم نتایج بدست آمده در بوندسلیگا تاثیری بر دیدار ما مقابل یووه نخواهد داشت.  
 
*با شیوه بازی یوونتوس آشنا هستیم
 
یورگن کلوپ در ادامه افزود: ما به خوبی با شیوه بازی یوونتوس آشنا هستیم و برای هر تاکتیک آن‌ها یک راهکار مقابله در نظر گرفته‌ایم. هواداران فوتبال آلمان را به تماشای این بازی دعوت می‌کنیم، زیرا اطمینان دارم دیدرا بسیار زیبایی خواهد بود. هردو تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارندف، اما دورتموند به دنبال تکرار خاطره شیرین فینال ۱۹۹۷ هستیم.  
 
لازم به ذکر است؛ مارکر رویس ستاره تیم دورتموند با تمدید قرارداد خود به دیگر هم تیمی‌ها روحیه مضاف داده، زیرا درست زمانی که بورسیا دورتموند در شرایط بحرانی قرار داشت و حتی احتمال می‌رفت فصل بعد به لیگ دسته پایین‌تر فوتبال آلمان سقوط کند، او قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۹ تمدید کرد. پیروزی اخیر دورتموند در دیدار مقابل منز به لطف گلزنی مارکو رویس، این امرد را به شاگردان یورگن کلوپ داد تا در تورین بتوانند حریف صاحب نام ایتالیایی را شکست دهند.  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار