محمد علی باشه آهنگر یكی از داوران پنجاه و دومین نشست منطقه ای انجمن سینمای جوان «اروند» كیفیت فیلم های مستند در این دوره از جشنواره را مثبت ارزیابی كرد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمایی جوان، محمد علی باشه آهنگر یكی از اعضای هیات داوری پنجاه و دومین نشست منطقه ای انجمن سینمای جوان «اروند» با بیان این مطلب درباره داوری آثار این دوره از جشنواره گفت: مجموع آثار مورد ارزیابی قرار گرفته در این دوره از جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان،در چهار بخش داستانی، پویانمایی، مستند و تجربی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در ارزیابی های خود در حوزه پویانمایی آثار قابل توجه وجود نداشت به این معنا كه در بخش طراحی و ایده و به خصوص به ثمر رساندن سوژه موفق نبودند در بخش تجربی هم فیلم هایی حضور داشتند كه به نظرمن تكرار مكررات بود.

باشه آهنگر درباره فیلم های دیده شده در بخش مستند جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان گفت: واقعیت این است كه در بخش مستند آثار خوبی وجود داشت و به رغم امكانات اندك فیلمسازان جوان، آثار و سوژه هایی كه در حوزه  فیلم مستند ساخته بودند شاخص و حرفه ای  بود.

این كارگردان فیلم های دفاع مقدس درباره ارزیابی آثار دیده شده در بخش فیلم های داستانی گفت: در بخش داستانی از ظرفیت های بومی منطقه آبادان و خرمشهر استفاده نشده بود و اغلب آثار فیلم هایی بود كه در جشنواره های مختلف به كرات دیده شده بود. البته ناگفته نماند در حوزه فیلمبرداری آثار شاخصی دیده می شد.

محمد علی باشه آهنگر تصریح كرد: البته ناگفته نماند در حوزه فیلم های فیلم های داستانی هنرمندان جوانی پیدا كردیم كه علی رغم حضور در مناطق دور افتاده آثاری تكنیكال ساخته و پرداخته بودند. جشنواره فیلم اروند ظرفیت پرورش نیروهای جوان سینمای ایران را دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار