میلاد: تا قبل از عید تکلیف المپیکی‌ها مشخص می‌شود

رئیس کمیته آب‌های آرام قایقرانی گفت: تا قبل از عید تکلیف المپیکی‌ها مشخص می‌شوند و استخوان‌بندی تیم‌های ملی بسته می‌شود.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اول اسفند ماه اردوی تیم جوانان شروع شد و به مدت 2 هفته تمرینات متمرکزشان را ادامه خواهند داد و انتهای اردوی تدارکاتی تست انتخابی گرفته می‌شود تا استخوان‌بندی تیم اصلی کایاک مشخص شود البته تیم کایاک از وضعیت ضعیف‌تری نیست به کانو برخوردار است و نیاز به تمرینات بیشتری دارد برای رشته کایاک همچنین 10 نفر را برای تیم ملی اصلی از تمرین‌ها جمع‌بندی می‌شوند.
 
رئیس کمیته آب‌های آرام در ادامه تصریح کرد: همچنین تیم کانو کانادایی جوانان بر اساس تصمیمات اخذ شده بعد از عید تشکیل خواهد شد و برای بازی‌های آسیایی به همین روال از سایر شهرستان‌ها نفرات انتخابی را دعوت می‌کنیم و بعد از تست انتخابی و ریزش 80 درصدی نفرات انتخابی با مربی اصلی شروع به کار می‌کنند. برای تیم کانو کانادایی 6 نف در ترکیب تیم ملی اصلی انتخاب خواهند شد.
 
میلاد در ادامه خاطرنشان کرد: ورزشکارانی که در اردوهای برون‌مرزی در حال فعالیت هستند از وضعیت تمرینی خیلی خوبی برخوردارند و 20 و 21 اسفند ماه وارد ایران می‌شوند.
 
وی در ادامه تأکید داشت: 24 اسفند ماه این تست‌گیری انتخابی را از میان ورزشکاران درون پایگاه و ورزشکاران اردوهای برون مرزی خواهیم داشت تا در قالبی برای انتخاب بهترین ورزشکاران برای المپیک و آنالیز کردن ورزشکاران بهترین‌ها را بسنجیم.
 
میلاد در ادامه خاطرنشان کرد: البته نتیجه این تست‌گیری تغییر شاخص‌ها را هم در بر خواهد داشت و از 26 اسفند ماه تمرینات ورزشکاران آب‌های آرام تعطیل خواهد شد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: اواخر اسفند ماه بعضی از ورزشکاران بحث سفر به سایر شهرستان‌ها را خواهند داشت و ما تصمیم گرفتیم که اولین دوره رفت و برگشت کایاک را برگزار کنیم چون از لحاظ هزینه‌ای هم باید مدیریت داشته باشیم، بنابراین سعی کردیم در 2 مرحله 24 اسفند ماه انتخابی مسابقات پایگاه‌ها را برای آقایان در قالب تیم‌های باشگاهی داشته باشیم و 26 اسفند ماه نیز این تست‌گیری را برای بانوان در پایگاه‌ها برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار