معاون بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به تدوین سند دیپلماسی تهران گفت: در حال حاضر پایتخت ایران با 30 شهر دنیا تفاهم نامه دوستی و خواهرخواندگی دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گشتاسب مظفری معاون بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران در سلسله نشستی که به منظور برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌های شهری امروز(یکشنبه) در ساختمان نگارستان بوستان گفتگو برگزار شد، اظهار کرد: سند دیپلماسی شهر تهران تدوین شده ولی متاسفانه این سند ابتر مانده است در حوزه دیپلماسی شهری با گذشت 4 دهه از این مفهوم هنوز جوان هستیم و راه‌های زیادی تا ارتقای دیپلماسی شهری داریم.

وی با بیان اینکه تهران با 30شهر دنیا تفاهم نامه دوستی و خواهر خواندگی دارد، افزود: بسیاری از کشورهای جهان علاقه مند به استفاده از تجارب شهری ایران در دیپلماسی هستند و در حال حاضر تهران نایب رئیسی شهرهای دنیا را بر عهده دارد.

معاون بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه تصویر تهران توسط برخی از رسانه‌ها به درستی به نمایش گذاشته نشده است، گفت: تصویر تهران واقع بینانه و منصفانه در رسانه‌های خارجی نمایش داده نمی‌شود و باید از این رسانه‌ها جهت ارائه گزارش‌های منصف از تهران دعوت به عمل آوریم.

وی در پایان تاکید کرد: جریان‌های رسانه‌ای کشور نباید به سمت واگرایی باشد تا آسیب‌ساز شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارتباطات ، سند ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار