شب گذشته؛

مراسم اختتامیه‌ نخستین ‌جشنواره رسانه های شهری برگزار شد/تقدیر از سه خبرنگار برتر باشگاه خبرنگاران

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه های شهری به همت شهرداری تهران در بوستان گفتگو محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران برگزار شد و نفرات برتر در بخش های گزارش، گفت و گو، خبر، آنونس، مقاله، سر مقاله و یادداشت، عکس، طراحی و گرافیک، کارگردانی تلویزیونی، گزارش خبری، تهیه کنندگی و فیلم مشخص شدند و از سه خبرنگار باشگاه خبرنگاران به صورت ویژه و شایسته تقدیر شد.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در اختتامیه جشنواره رسانه های شهری که عصر شنبه(نهم اسفند) در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران ( بوستان گفتگو ) برگزار شد قالیباف شهردار تهران و مسئولان شهری نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش 16 تن از مطبوعات، 10 تن از خبرگزاری ها، 8 تن از تلویزیون، 9 تن از رادیو، 7 تن از بخش کاریکاتور، 6 تن از رسانه، 6 تن در بحش عکس تقدیر شد.

در بخش رسانه‌هاي شنيداري و برنامه های رادیویی (مستند، مجله ای و گفتگومحور، گزارش، آنونس (تبلیغ) )از آقای داوری فر،مهدی اسماعیلی،سحر حیدریان در بخش شکفوهای رادیو آبادان،عاطفه بنایی در بخش مجله رادیو ایران، علیرضا محمدی رادیو تهران در بخش گزارش خبری ، عباس سنجری رادیو ایران در بخش گزارش خبری و قمر زنجانی رادیو در بخش گزارش خبری،آراز صالحی و امیرعضد در بخش آنانوس باشگاه رادیویی جوان به عنوان تن های برتر و شایسته تقدیر شناخته شدند.


در ادامه این مراسم در بخش رسانه‌هاي ديداري و برنامه های تلویزیونی (مستند، مجله ای و گفتگومحور، گزارش، نماهنگ و تیزر) در بخش مستند سمنان آقای روح الله فخری و مستند از شبکه یک حامد جواد زاده، در بخش گزارش خبری از باشگاه خبرنگاران جوان خانم مریم جعفری  و فاطمه هنرور و همچنین آقای داوود فتحعلی زاده واحد مرکزی خبر،مصطفی صالحی نژاد از خوزستان و در بخش نماهنگ و تیزر  محمد علی محراب بیگی و مجتبی رضایی به عنوان تن های شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش وجایزه ویژه جشنواره با عنوان «نشان میلاد» به بهترین اثر رسانه ای با موضوع «تهران و مدیریت جهادی» به آقای محمد حسین عسکری از باشگاه خبرنگاران و پور محمدی معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفت.

در ادامه این مراسم و در بخش رسانه شهری از جمشید لاریجانی مدیر مسئول روزنامه آسیا و محمد خد دادی مدیر عامل خبرگزاری ایرنا ، سید نظام موسوی خبرگزاری فارس، سعید معدن کن مدیر رادیو تهران، محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما، محمد شجاعیان مدیر خبرگزاری نسیم به عنوان رسانه های برتر تقدیر شد.

در بخش تقدیر از هنرمندان از خانم میرسیدی، وحید جلیل وند، مهران دوستی،مژده لواسانی، افسانه قانع، ندا سپانلو در پیشبرد اهداف مدیریت جهادی تقدیر به عمل آمد.

در ادامه در بخش مطبوعات (روزنامه ها، مجلات، نشریات علمی - تخصصی و ویژه نامه ها) در حوزه خبر از خانم مریم شیخی از روزنامه مردم سالاری، سارا میرسلطانی از روزنامه تعادل و در بخش  گزارش از روزنامه شهروند شیده لالهی به عنوان رتبه برتر و روزنامه شهر آرا الهام مهدی زاده از مشهد و در بخش گفت وگو از روزنامه وطن امروز علی البرزی به عنوان رتبه برتر دنیای اقتصاد خانم بهشاد بهرامی و در بخش مقاله ناصر پور رضا از مجله رسانه های نوین و فرهنگ و مژگان رضایی، الهام نفیسی فر و در بخش سرمقاله آفاق ملکی هفته نامه تهران شهر و کامران بارنجی از روزنامه همشهری و در بخش يادداشت بیژن سورانی از روزنامه جوان و فرشید اسحاقی از روزنامه قانون و حمیدرضا خالدی از روزنامه اعتماد و جواد حیدریان در بخش خبر از روزنامه ابتکار و سامان چیت ساز از روزنامه جمهوری اسلامی به عنوان تن های شایسته شناخته شدند.

در بخش هنرهای رسانه ای، در بخش طنزشهری محمد حسین روانبخش، رضا ساکی، احسان رفعتی و در بخش داده نما (اینفوگرافی) آقای حلیمی، داوود کاظمی و در بخش  کاریکاتور محمدرضا اکبری و وحید شیخی به عنوان تن های شایسته و برتر تقدیر شد.

و در پایان این مراسم از( خبرگزاری ها و سایت های خبری – تحلیلی) در بخش خبر از فاطمه اصلان زاده خبرگزاری ایرنا، زهرا میرزاخانی خبرگزاری آنا، سیما باقرپور از خبرگزاری ایسنا و در بخش گزارش از سایت جام جم آنلاین خانم فهیمه سادات طباطبایی، مریم باجلان از خبرگزاری تسنیم، کبری اجدادی از خبرگزاری رشت و در بخش گفت و گو مریم گلباز از خبرگزاری فارس، میثاق اختر و مژگان انصاری از خبرگزاری ایسناو در بخش یادداشت در سایت البرز فرینوش البرز به عنوان تن های شایسته شناخته شدند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار