عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان با بیان اینکه یک سال از سفر استانی هیأت دولت به این استان گذشته و تقریباً 70 درصد از مصوبات و قول‌ها انجام شده است، گفت: مسئله اساسی در این استان ایجاد اشتغال است که تاکنون کار اساسی در حوزه اشتغال‌زایی و رونق تولید انجام نشده است.

خالقی"سیدعبدالکریم هاشمی" عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان درگفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه یک سال از سفر استانی هیأت دولت به این استان گذشته است، گفت: تقریباً 70 درصد از مصوبات و قول‌هایی که روحانی در این سفر به مردم و مسئولان استانی داده تاکنون انجام شده است.

نماینده میناب، رودان و جاسک تصریح کرد: تعدادی از پروژه‌های ملی و استانی در حال تکمیل است، هیئت دولت قول نصب دو دستگاه ام.‌آر.آی را در حوزه انتخابیه‌ام داده بود که عملی شد همچنین یکسری اعتبارات محدود برای استان مصوب شده بود که آن‌ها نیز پرداخت شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات بیان داشت: بحث احداث مناطق آزاد در محدوده حوزه میناب، رودان و جاسک و احداث باند دوم راه ساحلی از بندرعباس تا جاسب هم‌اکنون در حال احداث است اما تکمیل بیمارستان رودان ناتمام مانده است.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مسئله اساسی در این استان ایجاد اشتغال است که تاکنون کار اساسی در حوزه اشتغال‌زایی و تولید انجام نشده است و انتظار داریم دولت هرچه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار