رئیس مرکز ارتباطات امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه اختتامیه جشنواره رسانه‌های شهری شنبه 9اسفند ماه در بوستان گفتگو برگزار می‌شود گفت: 5هزار و 670 اثر به جشنواره رسانه‌های شهری فرستاده شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهرام گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات امور بین‌الملل شهرداری تهران، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌های شهری که امروز (سه شنبه) در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد با بیان اینکه از سه ماه گذشته این جشنواره کار خود را آغاز کرده است اظهار کرد: این جشنواره حول محورهای آگاهی بخشی در حوزه‌های شهری و نشست‌های تخصصی شهر شهروند رسانه برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیشتر درخواست‌ها از سوی شهروندان بافت‌های فرسوده و مشکل حمل و نقل و ترافیک بوده است افزود: به همین منظور اقدام به برگزاری این جشنواره با حضور کارشناسان ارتباطی و متخصصان حوزه شهری و خبرنگاران کرد.

گیل آبادی با اشاره به هدف اصلی برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در راستای حل مشکلات شهری و آگاهی بیشتر شهروندان و  کمک رسانی آنها به رشد  شهرداری برگزار شد.

رئیس مرکز ارتباطات امور بین‌الملل شهرداری تهران ادامه داد: شهرداری تهران باید به سمتی برود که حل مشکلات شهروندان را از مهمترین دغدغه‌های خود بداند.

وی با تاکید بر اینکه زیست شهری یکی از مهمترین موضوعاتی است که در شهرداری تهران مطرح شده است گفت: امسال شهرداری تهران با شعار آسمان آبی، زمین پاک مدیریت جهادی تفکیک پسماند از مبدا خط سفید به استقبال بهار 94 می‌رود.

گیل آبادی تصریح کرد: 9 اسفند ماه 200خبرنگار در بوستان گفت‌‌و‌گو نهال غرس می‌کنند.

رئیس مرکز ارتباطات امور بین‌الملل شهرداری تهران در پایان با بیان اینکه 5هزار و 670 اثر به جشنواره رسانه‌های شهری ارسال شده است و 42اثر به مرحله داوری رسیده است گفت: شهرداری تهران تلاش کرده است از بهترین داورهای کشوری برای انتخاب آثار برگزیده استفاده کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: گیل آبادی ، اثر ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار