رودهن؛ در نوروز 94:

هر گونه ساخت ساز در بخش رودهن تعطیل شد

بخشدار رودهن گفت: هر گونه ساخت و ساز وعملیات های عمرانی در سطح بخش رودهن به منظور کنترل و مدیریت در بحث تصرفات اراضی ملی در ایام نوروز سال 1394 تعطیل شد.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن از تعطیلی تمامی ساخت و ساز ها در ایام نوروز خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز و سوء استفاده برخی افراد از تعطیلات نوروزی، هر گونه ساخت و سازها و عملیات های عمرانی از 29 اسفند 93 الی 15 فروردین 94 تعطیل و هیچ گونه جوازی در این خصوص صادرنخواهد شد.

بخشدار رودهن افزود: طی پنج ماه گذشته تا کنون 207 مورد ساخت و ساز غیر مجاز توسط عوامل پلیس ساختمان گزارش و به ثبت رسید.

وی گفت: بیشتر این ساخت و سازها درخارج از حریم روستاها و با قصد تغییر کاربری صورت می گیرد که با هوشیاری عوامل پلیس ساختمان بخشداری و شهرداریهای رودهن و آبعلی از روند پیشرفت آن جلوگیری و سریعا گزارش خواهد شد.

وی گفت: از این تعداد 77 مورد توسط جهاد کشاورزی، چهار مورد توسط راه و شهرسازی و یک مورد توسط امور آب با حکم حوزه قضایی رودهن تخریب و آزاد سازی شدند.

طاهرخانی ضمن هشدار به سود جویان و متخلفین در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز گفت: علاوه بر تعطیلی تمامی ساخت و سازها، عوامل گشت های ویژه متشکل از بخشداری، شهرداری ها، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و منابع طبیعی از روز اول فروردین تا 14 فروردین 94 در دوشیفت صبح و بعد از ظهر در سطح شهرها و روستاهای سطح بخش رودهن حضور مستمر خواهند داشت و با هر گونه تخلف به شدت برخورد قانونی می گردد.


بخشدار رودهن از برگزاری همایش تجلیل از خیرین مدسه ساز رودهن خبر داد

بخشدار رودهن از برگزاری همایش تجلیل از خیرین مدسه سازی بخش رودهن در 12 اسفند ماه سال جاری در سالن اجتماعات فرهنگسرای وصال شهر رودهن خبر داد.

رضا طاهر خانی با تقدیر از خیرین مدرسه ساز رودهن بویژه آقای سینگیری به جهت ساخت و تکمیل مدرسه امام رضا(ع) روستای مهرآباد گفت: در این همایش از کمک های خیرانی که در جهت ساخت ونوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس و ارتقای شاخص های آموزشی فعالیت می کنند تجلیل و قدردانی می شود.

وی خیرین مدرسه ساز را مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور دانست و گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز تنها گزینه برای گسترش فضاهای آموزشی است.

طاهر خانی افزود: مجمع خیرین مدرسه‌ساز رودهن تا امروز بانی ساخت چندین مدرسه در سطح منطقه بوده و می‌توان این مجمع را منشأ خیری برای شهرمان دانست چرا که دانش‌آموزان بسیاری در کلاس‌هایی تربیت می‌شوند که همین خیرین با همت والای خود آن‌ها را احداث کرده‌اند.

بخشدار رودهن با بیان اینکه از حضور تمامی خیرین مدرسه ساز در سطح بخش رودهن به گرمی استقبال می کنیم گفت: تمامی دستگاه ها باید همکاری لازم را با خیرین داشته باشند تا این افراد بدون کمترین مشکلی به کار خود بپردازند.


بخشدار رودهن از آمادگی کامل نمایندگی ایران خودرو در ایام تعطیلات نوروز خبر داد

بخشدار رودهن به منظور بازدید از نحوه خدمات به مشتریان در طول ایام سال و بویژه ایام نزدیک به نوروز از نمایندگی ایران خودرو در شهر رودهن بازدید به عمل آورد.

طاهر خانی گفت: خوشبختانه نمایندگی ایران خودرو در شهر رودهن یکی از فعالترین و بروزترین نمایندگی ها در سطح استان تهران به شمار میرود که طبق گزارشات مردمی خدمات مناسبی به مشتریان ارایه میدهد.

وی ضمن تاکید و توصیه بر تکریم ارباب رجوع توسط پرسنل این نمایندگی گفت: ترافیک سنگین کاری دراین نمایندگی نشان از ارائه خدمات مناسب و همچنین رضایت مندی مشتریان و تکریم ارباب رجوع دارد.

طاهرخانی با بیان اینکه یکی از مهمترین خدمات نوروزی به مسافران بحث امداد خودرو می باشد افزود: طبق مصوبه ستاد خدمات سفر بخش رودهن مبنی براستقرار دو گروه امدادی ایران خودرو در جاده های منتهی به شهر رودهن از جمله هراز و فیروزکوه، طرح بازدید قبل از سفر از تاریخ دوم اسفند الی 14 اسفند سال جاری با هدف بررسی سلامت خودرو به صورت رایگان در این نمایندگی انجام می شود.

بخشدار رودهن در پایان از باز بودن نمایندگی ایران خودرو رودهن در ایام نوروز 94 از روز اول فروردین به جهت رفاه و حال مسافران عبوری که از شهر رودهن تردد می نمایند خبر داد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.