امام جمعه رودهن گفت : بیداری اسلامی رسم الخط تعریف شده توسط امام راحل در بدنه نظام جمهوری اسلامی در جهت حذف استکبار جهانی از سیمای جهان است .

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مدیح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد جایگاه بین المللی ایران اسلامی گفت : نظام جمهوری اسلامی ایران از سال 57 تا کنون با ندای استکبار ستیزی به دنبال بیداری اسلامی ملت های آزادی خواه جهان بوده است.

نماینده ولی فقیه در رودهن تصریح کرد : بیداری اسلامی متولد شده در جهان اسلام نخست در دامان نظام جمهوری اسلامی ایران پرورش یافته است و بر مدار آرمانهای امام راحل و تلاش مقام معظم رهبری به عنوان یک ارزش به دنیا صادر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی رسم الخط حذف استکبار جهانی از جامعه بین الملل طراحی شده توسط امام احل بود ، اضافه کرد : قدرت های گذشته مانند شوروی با ساختاری پوشالی در جامعه جهانی دوام نیاورد و از صحنه روزگار پاک شد.

امام جمعه رودهن در خاتمه اظهار داشت : قلم استکبار ستیزی ایران با جوهره بیداری اسلامی با اتحاد مسلمین واژه استکبار جهانی را از صفحه روزگار پاک خواهد کرد و با پیروزی های اخیر مقاومت این اتفاق ارزشی خواهد افتاد.

انتهای پیام/ زا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.