شهر تاریخی و توریستی زاجیاجیاو در اطراف شانگهای چین واقع شده است که همیشه توریست ها نسبت به آن لطف بسیاری دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ اگر تاکنون به ایتالیا سفر کرده باشید یا دست کم جاذبه های گردشگری ایتالیا را دنبال کرده باشید، محال است که ونیز را وارسی نکرده باشید! ونیز شهر زیبا و توریستی در ایتالیاست که مردم این شهر تردد شهری خود را با قایق انجام می دهند! در واقع در این شهر بیم تصادف وجود ندارد، اما امکان افتادن در آب هم تا حدود کمی وجود دارد! 

کسانی که دوست دارند به این شهر اروپایی سفر کنند می توانند به راحتی مسافر ایتالیا و ونیز شوند اما کسانی که نمی توانند به این شهر بروند اگر آگاهی خوبی از چین داشته باشند می توانند حال و هوای آبی ونیز را در شهری به نام زاجیاجیاو در چین تجربه کنند.

شهر تاریخی و توریستی زاجیاجیاو در اطراف شانگهای چین واقع شده است که همیشه توریست ها نسبت به آن لطف بسیاری دارند.

این منطقه از چین بسیار مشهور است چرا که ۱۷۰۰ سال است که با تاریخ مردم چین و شانگهای همراه بوده است و در کتب تاریخی شان از آن زیاد نام برده شده است!

از نظر مساحت زاجیاجیاو چندان بزرگ نیست و حدود ۴۷ کیلومتر مربع مساحت دارد. قایق عمده ترین وسیله نقلیه مردم زاجیاجیاو است که برای تردد بین کوچه ها و مناطق این شهر از ان استفاده می کنند به همین دلیل ما نام آن را ونیز دوم دنیا قرار داده ایم.

اگر کمی به داخل شهر سفر کنید و کمی پارو بزنید به پل های بزرگ و جذاب و دیدنی می رسید که می تواند حسابی برای شما دیدنی باشد.

علاوه بر محیط سراسر آب در شهر تاریخی زاجیاجیاو چین، می توانید توده های گیاهی زیادی نیز در لابلای آب ها و مکان ها مشاهده کنید که به طراوت محیط بیشتر کمک کرده اند و مردم را بیشتر به سمت خود کشیده اند.

عموما قایق هایی که در این مخل برای تردد استفاده می کنند به دو صورت سایه بان دار و بی سایبان هستند که مدل سایبان دار برای روزهای بارانی بسیار مناسب است اگر بیم خیس شدن داشته باشید!

همیشه وقتی در حال پارو زدن هستید بسیاری از پاروزنان دیگر هم در این محل مشاهده می کنید که هر کدام به هدفی با چهره خاص چینی ها و لبخند به لب در حال پارو زدن هستند.





انتهای پیام/

منبع:agencytravel.ir
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار