شهردار منطقه 20 از رقابت 3 هزار رباتیک کار در قالب یک هزار تیم رباتیکی در مجموعه ورزشی شهید مدرس این منطقه جنوبی شهر تهران خبر داد.

منصور کتانباف شهردار منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به به برپایی مسابقات نهایی جشنواره شکوفه در این منطقه جنوبی اظهار کرد: منطقه 20 برای سومین سال پیاپی میزبان مسابقات رباتیک در بین مناطق تهران است که در روزهای 7 و 8 اسفند ماه سال جاری در مجموعه ورزشی شهید مدرس این منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: جلسه‌ی هماهنگی این مسابقات از چندین ماه پیش آغاز شده و این مسابقه علمی با برنامه‌ریزی هر چه دقیق‌تر صورت خواهد گرفت.

شهردار منطقه 20 به ادامه اجرای طرج آسمان آبی، زمین پاک در منطقه 20 اشاره کرد و گفت: با توجه به ادامه اجرای طرح آسمان آبی، زمین پاک ربات تفکیک پسماند جایگزین رباط خدمتگزار خواهد شد که این جایگزین از نقاط قوت و همچنین تفاوت جشنواره با سال‌های گذشته محسوب می‌شود.

کتانباف در پایان با بیان اینکه رقابت‌ها در 10 لیگ انجام خواهد شد، گفت: این مسابقات در گروه‌های سنی کوچک، نوجوان، بزرگسال و در لیگ های فوتبالیست کنترلی، رالی، تفکیک پسماند، خدمات شهری، شکارچی نور، آتش‌نشان، حل ترافیک شهری و پارک‌نوردی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رباتیک ، شکارچی ، منطقه 20
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار