مدیر روابط عمومی سازمان حفاظت، محیط زیست استان تهران گفت: امسال شاهد حضور چشم گیر مردم و شرکت‌های خصوصی در ایام برگزاری نمایشگاه محیط زیست بودیم.

امین افتخار مدیر روابط عمومی محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به اینکه هیچ یک از روزهای برگزاری چهاردهمین نمایشگاه محیط زیست با ایام پنج شنبه و جمعه تداخل نداشت، اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد حضور چشم گیر مردم و شرکت‌های خصوصی در ایام برگزاری نمایشگاه بودیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به صحبتی که مسئولان مربوطه در حوزه مدیریت نمایشگاه داشتند امسال در حوزه صنعت و فناوری شاهد حضور شرکت‌های خدماتی،‌موسسات و سازمان دولتی و تشکل‌های زیست محیطی بودیم.

افتخار تصریح کرد: با توجه به شعار اقتصاد سبز، اقتصاد مقاومتی چهاردهمین نمایشگاه محیط زیست تلاش کردیم که شاهد یک فضای جدید و متفاوت در حوزه محیط زیست باشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: در نمایشگاه امسال شرکت‌های حوزه فناوری در قسمت معاونت‌ها و فن بازارهای علمی دستاوردهای خود را به شکل کامل و جامع‌تری ارائه دادند.

وی در خصوص استقبال مردم از چهاردهمین نمایشگاه محیط زیست عنوان کرد: به طور کلی مدارس و دانشگاه‌ها استقبال چشم گیری از این نمایشگاه داشتند که در سال‌های گذشته کم نظیر بود.

افتخار در پایان در خصوص عملکرد چهاردهمین نمایشگاه محیط زیست گفت: با توجه به اجرای برنامه‌هایی مانند طرح تعویض نمادین کنیستر تاکسی و رونمایی از ظروف تجزیه پذیر شرکت پگاه در مجموع نمایشگاه امسال عملکرد بهتر و رو به رشدی را به همراه داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار