شکست 2 بر یک منچسترسیتی مقابل لیورپول باعث نشد مانوئل پیگرینی امید خود از تکرار عنوان قهرمانی فصل گذشته را از دست بدهد.

پیگرینی: سیتی هنوز مدافع عنوان قهرمانی استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت،منچسترسیتی به عنوان تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر در خانه لیورپول تحقیر شده و با شکست 2 بر یک به منچستر برگشت، مانوئل پیگرینی که از ابتدای فصل نشان داد مربی خونسردی است و کسب نتایج ضعیف هم نمی تواند اطمینان او در تکرار عنوان قهرمانی را متزلزل کند در واکنش به شکست مقابل لیورپول گفت: هنوز تیم دوم جدول هستیم و از کورس قهرمانی خارج نشده ایم، فوتبال غیر قابل پیش بینی است و نمی‌تواند حتی به قهرمانی چلسی اطمینان داشت.
 
پیگرینی در ادامه افزود: لیورپول گلهای قشنگی به ثمر رساند، ما هم چندین موقعیت خوب را از دست دادیم، بازی زیبای لیورپول باعث شد کار برایمان سخت تر شود تنها نگرانی من اوضاع تیم سیتی است و به هیچ  تیم دیگری از جمله چلسی و یا یونایتد فکر می کنم.
 
منچسترسیتی در 2 بازی قبلی مجموعا 9 گل به ثمر رساند و به همین دلیل است که مایل هستم باز از ترکیب سابق استفاده کنم از اینکه بازیکنان سیتی راحت توپ را از دست می دادند هیچ رضایت ندارم باید آنالیز بیشتری بر روی عملکرد تیم انجام شده ونقاط ضعف آن برطرف شود.
 
کروگر: پیگرینی یک مربی ساده لوح است
 
جیمی کروگر مدافع سابق لیورپول که پس از اعلام بازنشستگی به کار تفسیر خبر ورزشی و کارشناسی مسابقات فوتبال مشغول شد، مانوئل پیگرینی سرمربی منچسترسیتی را فردی ساده لوح خواند.
 
کروگر معتقد است، استفاده مجدد پیگرینی از سیستم 4،4،2 نشان دهنده نهایت حماقت این مربی اهل شیلی است، آنها دو بازی مهم قابل بارسلونا و لیورپول را به دلیل استفاده از همین سیستم ناکارآمد از دست دادند.
 
کروگر گفت: استفاده از سیستم 4،4،2 در بازیهای مهم و حساس فقط می تواند اوج ساده لوحی یک مربی را نشان دهد برای یک مربی در سطح پیگرینی واقعا خجالت آور است که یک اشتباه را بارها تکرار کند خیلی مسائل در تیم سیتی وجود دارد که نیاز به اصلاح داشته و تا قبل از آنکه دیر شود باید به تغییر آن رسیدگی کرد.
 
لازم به ذکر است، منچسترسیتی هم اکنون با 55 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مدافع ، سیتی ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار